رودی جولیانی ، وکیل شخصی دونالد ترامپ ، پس از آزمایش مثبت برای COVID-19 در بیمارستان بستری شد

شهردار 76 ساله سابق نیویورک در تلاش برای کمک به ترامپ در لغو شکست در انتخابات ، سفرهای زیادی به ایالت های میدان جنگ داشته است. او بارها دیده شده است که بدون استفاده از نقاب با مسئولان ملاقات کرده است

واشنگتن: دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، گفت که وودی شخصی وی رودی جولیانی آزمایش مثبت داشته است ویروس کرونا ، وی را به عنوان آخرین در حلقه نزدیک ترامپ برای ابتلا به بیماری که اکنون در سراسر ایالات متحده افزایش یافته است ، قرار داد.

جولیانی علائمی از خود نشان می داد و به گفته یكی از افراد آشنا به این موضوع كه مجاز به صحبت علنی نبود ، روز یكشنبه در مركز پزشكی دانشگاه جورج تاون در واشنگتن بستری شد.

شهردار 76 ساله سابق نیویورک در تلاش برای کمک به ترامپ برای براندازی باخت خود در انتخابات ، سفرهای زیادی به ایالت های میدان جنگ داشته است. در موارد متعددی او بدون استفاده از نقاب ساعت ها با مسئولان ملاقات کرده است.

ترامپ که در یک توییت بعدازظهر یکشنبه آزمایش مثبت جولیانی را اعلام کرد ، برای او آرزوی بهبودی سریع دارد.

“زودتر خوب شو رودی ، ما ادامه خواهیم داد !!!” ترامپ نوشت.

جولیانی بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد ، اما عصر روز یکشنبه او اعلام کرد که تشخیص ترامپ چیست. او همچنین از یک نویسنده محافظه کار که گفته بود برای جولیانی دعا می کند ، توییت کرد.

جولیانی روز پنجشنبه در جلسه دادرسی در پایتخت جورجیا شرکت کرد که چندین ساعت بدون ماسک بود. چندین سناتور ایالتی ، همه جمهوری خواه ، نیز در جلسه دادرسی ماسک نداشتند.

چهارشنبه شب ، جولیانی در لانسینگ ، میشیگان بود ، تا در یک جلسه دادرسی 4 ساعته و غیر معمول 4 ساعته که در آن قانونگذاران جمهوریخواه را مجبور به نادیده گرفتن گواهی پیروزی میوشیان جو بایدن و تعیین انتخاب کنندگان برای ترامپ ، شهادت دهد ، شود.

او نه ماسک زده بود و نه وکیل جنا الیس که در کنارش نشسته بود. در یک لحظه ، او از یکی از شاهدان خود – یک کارگر انتخابات دیترویت – پرسید که آیا او راحت ماسک خود را برمی دارد. اما قانون گذاران گفتند که می توانند او را بشنوند.

جولیانی روز دوشنبه به ققنوس سفر کرد و در آنجا با قانونگذاران جمهوری خواه برای جلسه ای مستمر که در آن بدون ماسک بود ، ملاقات کرد. حزب جمهوری خواه آریزونا با انتشار توئیتی عکسی از جولیانی و چند قانونگذار حزب جمهوری خواه در ایالت شانه به شانه و بدون نقاب را نشان داد.

قانونگذار آریزونا روز یکشنبه ، پس از علنی شدن تشخیص جولیانی ، اعلام کرد که برای احتیاط فراوان برای موارد اخیر و نگرانی های مربوط به کووید -19

ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه ای اعلام کرد که جولیانی قبل از سفر به آریزونا ، میشیگان و جورجیا دو بار تست منفی داده است. اعضای تیم ترامپ ناشناس که تماس نزدیک با جولیانی داشته اند در انزوا هستند.

“شهردار هیچ علامتی را تجربه نکرده یا ازمایش مثبت نداشته باشد کووید -19 تا بیش از 48 ساعت پس از بازگشت او ، “طبق بیانیه. “هیچ قانونگذار در هیچ ایالت یا اعضای مطبوعات در لیست پیگیری مخاطب ، تحت دستورالعمل های CDC فعلی نیستند.”

جولیانی همچنین در جلسه دادرسی 25 نوامبر در پنسیلوانیا بدون نقاب ظاهر شد. و وی پس از حضور در كنار فرد آلوده در كنفرانس خبری 19 نوامبر در مقر كمیته ملی جمهوری خواه قرنطینه نشد. پسرش اندرو جولیانی ، که یکی از دستیاران کاخ سفید است ، یک روز پس از این واقعه اعلام کرد که آزمایش ویروس مثبت است.

تحقیقات نشان می دهد افرادی که به ویروس مبتلا می شوند ممکن است چندین روز قبل از شروع بیماری ، به دیگران آلوده شوند.

سناتور ایالت جورجیا ، یک دموکرات ، دموکرات که در جلسه دادرسی روز پنجشنبه شرکت کرد ، پس از اطلاع از تشخیص جولیانی ، خشمگین شد.

جوردن در توییتی نوشت: “من نمی دانستم كه معتبرترین تهدید به مرگ كه هفته گذشته با آن روبرو شدم وكیل خود ترامپ بود.” “جولیانی – بدون نقاب ، به مدت هفت ساعت در اتاق شنوایی مملو از جمعیت. گفتن اینکه من محجوب هستم خیلی مهربانانه خواهد بود. “

قبل از دادرسی ، جولیانی و رئیس حزب جمهوری خواه میشیگان ، لورا کاکس – هر دو بدون نقاب – یک جلس توجیهی مجازی برای فعالان حزب جمهوری خواه داشتند.

جولیانی اوایل روز یکشنبه در فاکس نیوز “یکشنبه صبح صبح” حضور یافت تا از طرف ترامپ در مورد چالش های حقوقی خود در چندین ایالت صحبت کند.

این تشخیص بیش از یک ماه پس از از دست دادن انتخاب مجدد ترامپ و بیش از دو ماه پس از ابتلا به خود ویروس در اوایل ماه اکتبر صورت گرفت. از آن زمان ، تعداد زیادی از مقامات دولت و دیگر افراد در مدار ترامپ نیز بیمار شده اند ، از جمله رئیس ستاد کاخ سفید ، مارک میدوز و بن کارسون ، وزیر مسکن و شهرسازی. همسر رئیس جمهور ، ملانیا ترامپ و پسر نوجوان ، بارون ترامپ نیز متضرر شده اند.

گسترش فوق العاده در مدار ترامپ ، رویکرد سواره نظام تر ، توسط رئیس جمهور را برای ویروسی که اکنون بیش از 280،000 نفر را تنها در ایالات متحده کشته است ، نشان می دهد.

افراد آلوده همچنین شامل دبیر مطبوعاتی کاخ سفید و مشاوران هوپ هیکس و استیون میلر و همچنین مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ و رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان هستند.

ترامپ روزهای پایانی کارزار انتخاباتی خود را صرف تلاش برای ترغیب مردم آمریکا به عقب نشینی ویروس کرد و بارها ادعا کرد که پس از 3 نوامبر به طور معجزه آسایی “ناپدید خواهد شد”. در عوض ، این کشور یک جهش رکوردشکنی در عفونت ها را تجربه می کند.

رئیس جمهور محل نصب را داد ویروس کرونا تعداد کشته ها توجه ناچیزی در یک گردهمایی عصر روز شنبه در والدوستا ، جورجیا داشت ، جایی که وی به نمایندگی از سناتورهای جمهوری خواه کلی لوفلر و دیوید پردو پیش از انتخابات دور دوم ماه آینده در آنجا مبارزه کرد. بیشتر افرادی که در تجمع در فضای باز شرکت می کردند ماسک نمی زدند.

کاخ سفید ویروس کرونا دکتر دبورا بیرکز ، هماهنگ کننده گروه ویژه روز یکشنبه در مصاحبه ای با “ملاقات با مطبوعات” NBC انتقاد ضمنی از نگرش ترامپ نسبت به ویروس ارائه داد.

بیرکس در پاسخ به سوالی درباره ترامپ و سایر اعضای دولت که هشدارهای متخصصان بهداشت عمومی را برای جلوگیری از اجتماعات بزرگ و تماسهای ماسک پوشیدن پرهیز می کنند ، پاسخ داد که برخی از رهبران اسطوره های “طوطی” هستند و همه گیری را “بدترین حادثه ای که این کشور با آن روبرو خواهد شد” خواند.

بیرکس افزود: “و من فکر می کنم کار ما این است که مدام بگوییم این افسانه ها هستند ، آنها اشتباه هستند و شما می توانید شواهد را ببینید.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.