ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا، پلتفرم جدیدی را برای متحد کردن مشاغل اصلی بریتانیا در بحبوحه بحران CBI رونمایی کرد

ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا، پلتفرم جدیدی را برای متحد کردن مشاغل اصلی بریتانیا در بحبوحه بحران CBI رونمایی کرد

ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا. خبرگزاری فرانسه

لندن، انگلستان: در حالی که بحران CBI، لابی تجاری پیشرو کشور را فرا گرفته است، ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا، روز دوشنبه از یک پلت فرم جدید برای متحد کردن مشاغل بزرگ بریتانیا پرده برداری کرد.

او به گروهی از مدیران برجسته تجاری در لندن گفت که شبکه موسوم به “Business Connect” به کسب و کارها اجازه می دهد مستقیماً با دولت محافظه کار Sunak ارتباط برقرار کنند.

این خبر در حالی منتشر می شود که چند شرکت معروف روز جمعه خروج خود از کنفدراسیون صنعت بریتانیا (CBI) را اعلام کردند که با اتهامات جدید تجاوز جنسی متزلزل شد.

Sunak روز دوشنبه در حضور بیش از 200 مدیر اجرایی برجسته و رهبران صنعت اظهار داشت که صنعت Connect قصد دارد رشد اقتصادی را تحریک کند.

سوناک در یک سخنرانی که در سایت شبکه اجتماعی شرکت لینکدین نیز پخش شد، گفت: «ما به تعامل ادامه خواهیم داد تا (بریتانیا) طرفدار کسب‌وکارترین کشور حامی رشد در جهان باشد.

بریتانیا همچنان گرفتار تورم دو رقمی است که جرقه بحران هزینه‌های زندگی را برانگیخته است و درخواست‌های بسیاری از کارفرمایان را از دولت به انجام اقدامات بیشتر برای تحریک تولید اقتصادی برانگیخته است.

بر اساس بیانیه داونینگ استریت، رویداد روز دوشنبه تا حدی بر بخش‌های رشد از جمله تولید پیشرفته، علوم زیستی و فناوری متمرکز بود.

سوناک همچنین به دنبال ترمیم پیوندهای حزب محافظه کار با این تجارت است، پس از اینکه سلف کوتاه مدت او لیز تراس در سال گذشته باعث هرج و مرج اقتصادی با کاهش مالیات بدون بودجه شد.

سوناک افزود: “Business Connect فرصت فوق العاده بعدی را برای نشان دادن چگونگی رشد اقتصاد فراهم می کند.”

ما برخی از بزرگترین شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران بریتانیا را برای گفت‌وگوی معنادار گرد هم می‌آوریم – و من نخست‌وزیری هستم که مشتاق همکاری با تجارت برای باز کردن فرصت‌ها و پیشرفت هستم.»

کنفرانس روز دوشنبه در حالی برگزار می شود که جامعه تجاری از رویدادهای اخیر CBI که در اوایل ماه جاری به دنبال اتهامات سوء رفتار، تونی دانکر، مدیرکل خود را برکنار کرد، متحول شده است.

با این حال، دانکر به گزارش‌هایی مبنی بر دو اتهام تجاوز جنسی مرتبط با کارکنان CBI مرتبط نیست.

CBI روز جمعه تصمیم گرفت تا تمام فعالیت های خود را تا جلسه مجمع عمومی فوق العاده در ژوئن متوقف کند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام