زنان هوادار عمران خان می‌گویند: «پلیس پاکستان ما را کتک می‌زند در حالی که پلیس هند تروریست‌های پاکستانی را سرکوب می‌کند».

تماشا کنید: زنان هوادار عمران خان می‌گویند: «پلیس پاکستان ما را کتک می‌زند در حالی که پلیس هندی تروریست‌های پاکستانی را سرکوب می‌کند».

زنان شرکت کننده در پاکستان تظاهرات کردند. Twitter/@iKarachiwala.

زنان پاکستانی که در اعتراض به دستگیری نخست وزیر سابق عمران خان آمده اند، توسط نیروهای پلیس و ارتش مورد ضرب و شتم، آزار جنسی و شکنجه قرار می گیرند. ویدئوهای تکان دهنده وحشیانه در رسانه های اجتماعی سر و صدا ایجاد کرده است.

ویدئویی زنان را نشان می دهد که می گویند توسط افسران مرد پلیس مورد آزار و ضرب و شتم قرار گرفته اند. به نظر می رسید که ما در هند هستیم و این روزها پلیس در هند تروریست ها را مورد ضرب و شتم قرار داد.

اعتراضات

اعتراضات در سراسر پاکستان علیه دستگیری عمران خان آغاز شد

اعتراضات

تماشا کنید: عمران خان از خارج از دادگاه عالی اسلام آباد دستگیر شد، حزب تحریک انصاف می گوید نخست وزیر سابق پاکستان “ربوده شد”

ویدیوی دیگری نشان می‌دهد که یک زن میانسال در پاکستان توسط یک افسر پلیس مورد ضرب و شتم قرار گرفته و کشیده می‌شود.

این ویدئو که در حساب توییتر رسمی حزب تحریک انصاف پاکستان (PTI) به اشتراک گذاشته شده است، دو زن را با یک کودک و یک نوزاد نشان می دهد که یکی از آنها درگیر درگیری فیزیکی با پلیس است در حالی که دیگری تلاش می کند او را نجات دهد.

PTI با به اشتراک گذاشتن این ویدئو نوشت: “#Pakistan UnderSige – همه، لطفاً همه تأثیرگذاران و فعالان حقوق بشر را برای تبلیغ این فاشیسم در پاکستان تگ کنید!”

در ویدئوی دیگری، پلیس پاکستان با تجهیزات ضدشورش دیده می شود که بی رحمانه زنان معترض به دستگیری عمران خان، رئیس حزب تحریک انصاف را می کشاند.

یکی از ویدئوهایی که در شبکه های اجتماعی در فضای مجازی پخش می شود، پلیس مرد پلیس لاهور را نشان می دهد که زنانی را که به دلیل اعتراض بازداشت شده بودند مورد آزار جنسی قرار می دهند.

اعتراض پاکستان به بازداشت عمران خان

اعتراضات در سراسر پاکستان به دلیل بازداشت عمران خان در روز سه شنبه از دادگاه عالی اسلام آباد آغاز شده است. رئیس PTI توسط تکاوران شبه نظامی بر اساس حکم اداره ملی پاسخگویی (NAB) دستگیر شد.

از آغاز تظاهرات خشونت آمیز در این کشور با کمبود نقدینگی، حداقل هشت نفر کشته و نزدیک به 300 نفر زخمی شده اند.

ارتش پاکستان روز چهارشنبه در استان های اسلام آباد پایتخت، پنجاب، خیبر پختونخوا و بلوچستان مستقر شده است تا نظم و قانون را حفظ کند.

روز سه شنبه، معترضان خانه فرمانده سپاه در لاهور را غارت کرده و به آتش کشیدند. آنها همچنین به خانه فرماندار سنگ پرتاب کردند و به مقر PML-N حاکم در لاهور حمله کردند و خودروهای پارک شده در آنجا را به آتش کشیدند.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام