سازمان محلی نیویورک متهم به وعده پول به مردان بی خانمان و ایجاد شایعات ضد مهاجر است

سازمان محلی نیویورک متهم به وعده پول به مردان بی خانمان، شایعات ضد مهاجر ایجاد می کند

تصویر بازنمایی رویترز

ادعاهای اخیر چند سرباز کهنه سرباز ارتش بی خانمان از نیوبرگ، نیویورک، مبنی بر اینکه آنها را از یک هتل بیرون انداختند تا برای مهاجران غیرقانونی فضا ایجاد کنند، پس از اینکه دو بی خانمان فاش کردند که در واقع به آنها پیشنهاد پولی برای جعل هویت کهنه سربازان داده شده، “کاذب” خوانده شد.

این افراد ادعا می کنند که حداقل 15 بی خانمان وجود داشته اند که به آنها قول داده شده است تا 200 دلار برای تداوم این فریب برای یک اتاق بازرگانی محلی، که در گزارش های مربوط به آواره شدن کهنه سربازان به خاطر مهاجران تردید داشته باشند.

این وضعیت تنش‌ها را بین شهر نیویورک و منطقه افزایش داده است، زیرا اخیراً یک دستور منع موقت توسط یک قاضی دادگاه عالی ایالت نیویورک صادر شده است که شهردار اریک آدامز را از انتقال پناهجویان به اورنج کانتی، جایی که نیوبرگ در آن قرار دارد، منع کرده است.

مقالات مرتبط

اوکراین،

اوکراین و پاکستان پیشتاز افزایش شدید جابجایی جهانی و مهاجرت هستند

اوکراین،

کارتل مکزیکی اتوبوس مهاجران در مسیر آمریکا را ربود و به ازای هر نفر ۱۵۰۰ دلار باج می خواهد

داگلاس تری، 55 ساله، ابراز داشت که توسط شارون تونی فینچ، یک رهبر غیرانتفاعی که برای بی خانمان ها مسکن فراهم می کند، فریب خورده است.

تری و دیگران، تونی فینچ را به عنوان فردی که مسئول وعده های دروغین پرداختی است که هرگز محقق نشد، معرفی کرده اند.

“این ناامید کننده است. چطور توانستند این کار را با ما انجام دهند؟ تری خاطرنشان کرد: آنها از ما کلاهبرداری کردند.

مرد دیگری که فقط نام کوچک خود را ویلیام فاش کرد، توضیح داد که به این گروه دستور داده شده بود که ادعا کنند که سربازان نظامی هستند که به زور از اتاق های هتل خود بیرون شده بودند.

ویلیام گفت که اگر با این روایت احساس ناراحتی می‌کردند، تشویق می‌شدند اظهار کنند که از اختلال استرس پس از سانحه رنج می‌برند.

«ما فریفته ثواب شدیم و گمراه شدیم. ویلیام افزود: اکنون آنها جایزه را گرفته اند و ما به حق ناراحتیم.

تونی فینچ، در مصاحبه با CNN، این اتهامات را رد کرد و اظهار داشت که او هرگز به افراد بی خانمان به دلیل ادعای اینکه مجبور به ترک هتل Crossroads در شهر نیوبرگ شده اند، پیشنهادی برای پرداخت پرداخت نکرده است.

تونی فینچ تصریح کرد: «من هرگز قول غرامت ندادم. او همچنین توضیح داد که ارتباط او با نماینده مجلس ایالتی برایان ماهر صرفاً برای اطلاع دادن به او در مورد کهنه‌سربازان بی‌خانمان‌هایی بود که آواره شده‌اند، بدون انتساب آن به پناهجویان.

به گفته تری و ویلیام، طبق گزارش ها، همکاران تونی فینچ از یک پناهگاه بی خانمان ها بازدید کردند تا داوطلبانی را به خدمت بگیرند که او را برای ملاقات با یک سیاستمدار محلی به کانکتیکات همراهی کنند.

گفته می شود، 15 داوطلب جمع آوری شدند و آنها را به یک غذاخوری در همان نزدیکی بردند که در آنجا تونی فینچ هزینه وعده های غذایی آنها را پوشش داد و طبق گزارش آنها الکل برای آنها فراهم کرد.

گویا پس از صرف غذا، تونی فینچ آنها را در پارکینگ غذاخوری جمع کرد و به آنها اطلاع داد که در عوض با یکی از اعضای محلی اتاق بازرگانی ملاقات خواهند کرد.

او به آنها دستور داد که ادعا کنند کهنه سربازانی هستند که برای اسکان پناهجویان آواره شده اند. اگر هر یک از آنها از صحبت کردن ناراحت بودند، تونی فینچ به آنها توصیه کرد که بگویند از اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) رنج می برند و نمی توانند در مکالمه شرکت کنند، همانطور که توسط دو مرد نقل شده است.

به محض پایان یافتن جلسه، ظاهراً تونی فینچ افراد را به پناهگاه بازگرداند و به برخی از آنها اطلاع داد که طبق حساب مردان با پرداخت وعده داده شده روز جمعه بازخواهد گشت. با این حال، آنها ادعا می کنند که او هرگز به وعده خود برای جبران خسارت آنها عمل نکرده است.

تونی فینچ در پاسخ به سوال سی ان ان تکذیب کرد: “من هرگز چنین اظهاراتی نکردم یا چنین اقداماتی انجام ندادم.”

سخنگوی دادستان کل ایالت نیویورک لتیتیا جیمز اظهار داشت که دفتر آنها در حال ارزیابی جزئیات این حادثه است تا مشخص شود که آیا تحقیقات رسمی باید آغاز شود یا خیر.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام