سامسونگ: شریک VMware و سامسونگ برای تسریع در تبدیل CSP به 5G

شرکت نرم افزاری VMware اعلام کرده است که با آن همکاری کرده است سامسونگ برای کمک به ارائه دهندگان خدمات ارتباطی (CSP ها) شرایط مورد نیاز را برآورده می کند 5G شبکه ها و سرعت 5G را تسریع می کنند. این شامل بهینه سازی نمونه کارهای سامسونگ از ارائه خدمات telco از Core به Edge تا RAN برای عملکردهای شبکه کانتینر (CNF) و توابع شبکه مجازی (VNF) با VMware Telco است. ابر شرکت می گوید پلت فرم
با VMware Telco Cloud Platform ، CSP ها می توانند یک شبکه 5G بومی و دارای نرم افزار تعریف کنند که می تواند سرعت ارائه خدمات و برنامه ها را در ابرهای تله توزیع شده با سازگاری عملیاتی ، مدیریت یکپارچه چرخه حیات و اتوماسیون چند لایه تسریع کند.
به عنوان بخشی از این همکاری ، شرکت ها می گویند که آنها در آزمایشگاه سامسونگ برای بهینه سازی و تسریع آمادگی انواع VNF و CNF سامسونگ مانند vRAN ، 5G Core ، MEC ، مدیریت و تجزیه و تحلیل با VMware Telco Cloud همکاری کرده اند. سکو. VNFs و CNF های سامسونگ با برنامه Readware for Telco Cloud VMware ادغام شده و می شوند.
Shekar Ayyar ، معاون اجرایی و مدیر کل ، Telco and Edge Cloud Business Unit ، VMware ، گفت: “زیرساخت های پشتیبانی از 5G به عملکردهای شبکه مجازی و کانتینر شده بستگی دارد که از سیستم عامل های cloud و edge تعریف شده توسط نرم افزار ارائه می شوند.” “ما خوشحالیم که با سامسونگ در حال ارائه راه حل های مشترک درجه یک هستیم که از مجموعه VMware Telco Cloud استفاده می کند تا به CSP ها کمک کند تا این لحظه 5G را غنیمت شمرده و خود را به نوآوران برجسته فناوری تبدیل کنند.”