سری Samsung Galaxy S21 ممکن است در 14 ژانویه آغاز به کار کند

چند هفته پیش ، ادعا شده بود که سامسونگ قصد دارد پیش زمینه راه اندازی سری بعدی گوشی های هوشمند گلکسی گلکسی خود را – که گفته می شود Galaxy S21 نامیده می شود – کند. با این حال ، اکنون تاریخ شروع معرفی شده است.
شناخته شده سیب نکته مهم ، Jon Prosser در توییتر خود ادعا کرده است که غول فناوری کره جنوبی قصد دارد سه گوشی به بازار عرضه کند – Samsung Galaxy S21، S21 + ، S21 Ultra – اوایل سال آینده طبق پروسر ، کهکشان باز شد رویدادی که در آن شرکت رونمایی خواهد شد قرار است 14 ژانویه باشد. در همان روز انتظار می رود این مدل ها از طریق پیش خرید در دسترس قرار بگیرند.
تقریباً دو هفته پس از آن ، در تاریخ 29 ژانویه ، ادعا می شود که این گوشی ها به فروش می رسند.

در این توییت همچنین به شش گزینه رنگی ، سیاه ، سفید ، خاکستری ، نقره ای ، بنفش و صورتی اشاره شده است ، هرچند مشخص نمی کند که آیا هر سه تلفن هوشمند در همه این رنگ ها موجود خواهند بود یا خیر.
همین ماه گذشته ، توسط Android Central گزارش شد که سری گوشی های هوشمند Galaxy S21 وارد تولید انبوه شده و می تواند در ژانویه سال آینده راه اندازی شود. این گزارش همچنین ادعا کرد که این شرکت در حال کار بر روی راه اندازی یک نسخه استاندارد ، یک نسخه Plus و یک نسخه Ultra است.
به عنوان اولین ، این شرکت ممکن است پشتیبانی از S-Pen را برای نوع Ultra از Samsung Galaxy S21 ارائه دهد. با این حال ، این شکاف اختصاصی برای S-Pen نخواهد داشت ، مانند آنچه که در نوت 20 وجود دارد ، ادعای این گزارش را دارد.