سفیر دانمارک از نخست وزیر مودی به دلیل “ارتباط با مردم” تمجید کرد.

مان کی باات: سفیر دانمارک از نخست وزیر مودی به دلیل

فردی سوان، سفیر دانمارک در هند، روز یکشنبه در دهلی به صدمین نسخه “مان کی باات” گوش داد و از نحوه برقراری ارتباط نخست وزیر نارندرا مودی با مردم عادی کشور تمجید کرد.

مان کی باات: فردی سوان، سفیر دانمارک در هند، به صدمین نسخه «مان کی باات» در روز یکشنبه در دهلی گوش داد و از نحوه برقراری ارتباط نخست وزیر نارندرا مودی با مردم عادی کشور از طریق نمایش رادیویی تمجید کرد.

“من فکر می کنم این یک ابتکار عالی است. واقعاً این ارتباط با مردم است و هر کاری که نخست وزیر محترم انجام می دهد، ارتباط با مردم است. من همه این زمین‌ها مانند سواچ بهارات و هیدروژن سبز ویکسیت بهارات را دیده‌ام. و من در سال 2014 در روز استقلال بودم، بنابراین من این پیشرفت را در جهت شامل کردن مردم و آنچه هند برای آن مطرح می‌کند و نخست وزیر محترم برای ارتباط با مردم می‌بینم.

به گفته نماینده دانمارک، یک ملت نمی تواند بدون تعامل با شهروندان خود توسعه یابد و مان کی باات بهترین گام در این مسیر است.

مان کی باات: EAM Jaishankar می گوید که PM Modi با مردم هند ارتباط عاطفی دارد

من کی باات، نخست وزیر مودی، “تشویق رشد پایدار، مشارکت شهروندان در ابتکارات ایجاد تغییر”

“مان کی باات واقعاً راه رو به جلو است و من بسیار خوشحالم که همه داستان های خوب در مورد الیاف، تمیز کردن هیمالیا، مشاغل ایجاد شده در کشمیر و غیره را می بینم که جنبش مردمی است و ما به آن نیاز داریم.” سوان با ذکر داستان هایی که در صدمین قسمت از برنامه رادیویی PM Modi دوست داشت، گفت.

در صدمین قسمت تاریخی «مان کی باات»، نخست‌وزیر نارندرا مودی خطاب به ملت ادعا کرد که برنامه رادیویی او «مان کی باات» میلیون‌ها هندی و بیانگر احساسات آنهاست.
نخست وزیر ادعا کرد که هزاران نامه و اظهار نظر از مردم، وقتی آنها را خواند، او را تحت تأثیر احساسات قرار داد. وی اظهار داشت که باید از شهروندان کشور برای برنامه رادیویی ماهانه خود که در 3 اکتبر 2014 پخش شد و به صدمین قسمت خود رسید، تشویق شوند.

امروز صدمین قسمت از Mann Ki Baat است. من هزاران نامه، هزاران پیام دارم. سعی کردم بیشتر و بیشتر از آنها بگذرم. زمانی که نامه های شما را در مواقع زیادی می خواندم احساساتی می شدم، تحت تأثیر احساسات قرار می گرفتم و سپس خودم را نگه می داشتم. شما صدمین قسمت مان کی بعات را به من تبریک گفتید، اما همه شنوندگان، هموطنان ما شایسته تبریک هستند. نخست وزیر مودی گفت: مان کی باات “مان کی باات” میلیون ها هندی و بیان احساسات آنها است.

پروژه اطلاع رسانی دولت به شهروندان، که گروه های اجتماعی مختلفی مانند زنان، جوانان و کشاورزان را هدف قرار می دهد، از زمان راه اندازی برنامه “مان کی باات” در 3 اکتبر 2014 به طور قابل توجهی رشد کرده است و الهام بخش اقدامات محلی بوده است.

(با ورودی های نمایندگی)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام