سوشیل کومار مودی معاون رئیس سابق بحار بدون رقیب برای راجیا سبها انتخاب شد

مشارکت در صندلی راجا صبا با مرگ وزیر اتحادیه و بنیانگذار حزب لوک جانشکتی رام ویلاس پسوان ضروری شد

سوشیل کومار مودی معاون رئیس سابق بحار بدون رقیب برای راجیا سبها انتخاب شد

تصویر پرونده سوشیل کومار مودی معاون رئیس سابق بحار. PTI

پاتنا: سوشیل کومار مودی معاون رئیس سابق بحار و رهبر ارشد BJP روز دوشنبه در یک نظر سنجی که به دلیل مرگ وزیر اتحادیه و بنیانگذار حزب لوک جانشکتی (LJP) رام ویلاس پسوان ضروری بود ، به عنوان مخالف راجا صبا انتخاب شد.

مودی گواهینامه خود را در حضور تعدادی از افراد برجسته از جمله وزیر ارشد وزیر امور خارجه به نام نیتیش کومار تحویل داده شد ، که معروف است رئیس سابق وی از روابط بسیار خوبی برخوردار است و همچنین جانشینان وی به عنوان معاون وزیران تار کیشوره پراساد و رنو دوی و رئیس ایالت BJP سانجی جیسوال.

مودی در آخرین تاریخ برای پس گرفتن اسناد نامزدی بدون چالش انتخاب شد. مودی با انتخاب خود به راجا صبا ، تمایز کمیاب عضویت در مجلس نمایندگان مجلس و همچنین مجلس قانونگذاری دو مجلس در این ایالت را به دست آورد.

سوشیل مودی به تنها رهبر شناخته شده ای از بیهار تبدیل شده است که پس از لئو پراساد ، شراره خود ، به “شاهکار” رسیده است.

مقامات نظرسنجی گفتند که علاوه بر معاون سابق CM ، فقط یک نامزد مستقل شیام ناندان پراساد مقالات نامزدی خود را ثبت کرده بود که در طول بررسی رد شد زیرا وی نمی توانست حمایت حداقل 10 عضو مجمع 243 نفری را که اجباری بود ، جلب کند. .

سوشیل مودی پس از جمع آوری گواهی نامه خود از دفتر کمیساریای پاتنا بیرون آمد و از نخست وزیر نارندرا مودی و دیگر رهبران مرکزی حزب خود تشکر کرد که به وی فرصتی داده اند تا با ظرفیت دیگری به مردم بیهار خدمت کند. وی از رئیس سابق خود نیتیش کومار به دلیل افزایش اعتماد به نفس خود از طریق حضور در هنگام معرفی نامزدی و همچنین دریافت گواهی پس از انتخاب شدن به راجیا صبا ، تشکر ویژه کرد.

مودی در گفتگو با خبرنگاران گفت که وی با پیگیری منافع خود به عنوان عضوی از راجیا صبحها به توسعه Bihar ادامه خواهد داد.

مودی از نوامبر 2005 زمانی که برای اولین بار معاون وزیر شد ، عضو شورای قانونگذاری بوده است. او با واگذاری صندلی لوک سبها در باگالپور که در انتخابات عمومی 2004 به دست آورده بود ، به سیاست دولت بازگشت.

مودی در دهه 1970 به عنوان یک فعال فعال ABVP دندانهایش را قطع کرد ، دو دهه بعد کار خود را در سیاست جریان اصلی به عنوان MLA از حوزه انتخابیه مرکز پاتنا که اکنون منحل شده است آغاز کرد.

در محافل سیاسی این ایالت با تاسف خاطر نشان می شود که مودی با انتخاب شدن به عضویت در مجلس نمایندگان مجلس و مجلس قانونگذاری ایالت مانند وی ، از رئیس برتر RJD ، لالو پراساد تقلید کرده است.

مودی که از دوران پیش از اضطرار ، زمانی که رهبران برجسته اتحادیه دانشجویان دانشگاه پاتنا بودند ، به رئیس جمهور زندانی RJD مشهور بود ، پس از اینکه وی در سال 1990 به عنوان وزیر ارشد بحار ، با فعالیت بی وقفه خود علیه پراساد ، تحریکات خود را کسب کرد.

رهبر BJP یکی از دادخواست دهندگان بود که دادگاه عالی پاتنا در PIL او دستور تحقیق در مورد کلاهبرداری علوفه را صادر کرد. پراساد پس از محکومیت در تعدادی از پرونده های مربوط به بی نظمی های مالی که در اداره دامداری در حین اداره وی بر ایالت اتفاق افتاد ، پس از محکومیت در پشت میله های زندان به سر می برد.

حملات بی وقفه مودی به پراساد به پایان رسید بنامی معاملات زمین که ادعا می شد شامل سوپروایزر RJD و اعضای خانواده اش بود ، نقشی اساسی در بازگشت به NDA از نیتیش کومار بازی کرد ، که از بحث و جدال که معاون وقت او تجاوی یداو نیز درگیر بود ، بیزار شد.

به تازگی ، هنگامی که مودی در شبکه های اجتماعی با تماس تلفنی توسط پراساد ، هنگام بازداشت در رانچی ، با یک BJP MLA تازه انتخاب شده در اینجا ، که رئیس جمهور RJD در یک سوپ قرار گرفت ، خود را در یک سوپ پیدا کرد. کمک به مخالفان شکست نامزد NDA برای پست رئیس.

نامزد NDA ، ویجی كومار سینها ، كه نزدیك به مودی شناخته می شود ، راحت پیروز شد.

RJD ، که به دلیل این حادثه بسیار ناراحت بود ، سعی کرده بود حزب Lok Janshakti را برای رقابت در نظرسنجی ضروری که منجر به مرگ بنیانگذار آن شده بود ، تحریک کند و در صورت ورود رینا پسوان همسر رهبر رهبر فقید به مسابقه ، با پیشنهاد حمایت بیرون آمد.

با این حال ، پسرش شیراگ ، که رئیس حزب است ، این پیشنهاد را رد کرد و گفت پدرش “از کرسی متعلق به BJP ، که باید تصمیم بگیرد چه کسی را انتخاب کند” به راجیای صبا انتخاب شده است.

رهبر فقید سال گذشته پس از انتخاب همکار کابینه خود راوی شانکار پراساد به عنوان لوک سبا ، در یک نظرسنجی رایجی صبا انتخاب شد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.