سومیترا خان ، نماینده BJP می گوید ، فرماندار بنگال غربی ممکن است به زودی از ماماتا بانرجی بخواهد که اکثریت را ثابت کند

TMC حاکم در تلاش است تا گله های خود را حفظ کند ، زیرا چندین رهبر اصلی ، از جمله Suvendu Adhikari ، در اواخر زمان ، علناً شکایات خود را علیه این توزیع پخش کردند.

سومیترا خان ، نماینده BJP می گوید ، فرماندار بنگال غربی ممکن است به زودی از ماماتا بانرجی بخواهد که اکثریت را ثابت کند

تصویر پرونده Saumitra Khan ، نماینده BJP. ANI

کلکته: با صدای مخالفت در کنگره ترینامول (TMC) که روز به روز در حال لرزاندن است ، سومیترا خان ، نماینده BJP ، روز یکشنبه در زمان صدور حکم غرق شد و ادعا کرد که فرماندار ممکن است به زودی از مامور بنگال غربی ، ماماتا بانرجی ، بخواهد اکثریت خود را در مجلس اثبات کند.

TMC ، از طرف خود ، گفت كه رهبران اردوگاه زعفران هیچ احترامی برای دموكراسی ندارند.

خان ، که رئیس جمهور ایالت بهاراتیا جاناتا یووا مورچا (BJYM) نیز است ، در حاشیه یک برنامه در جالپایگوری گفت که آشفتگی فعلی و نارضایتی های موجود در حزب حاکم این سوال را به ذهن متبادر کرده است که آیا حزب همچنان از آن لذت می برد؟ حمایت از تعداد کافی قانونگذار در مجلس.

خان گفت: “نحوه مخالفت MLAs و ترک ترینامول ، ممکن است به طور ناگهانی فرماندار از وزیر ارشد بخواهد که اکثریت را ثابت کند … این احتمال وجود دارد.”

وی اظهار داشت: چندین وزیر در کابینه ماماتا بانرجی آماده اند تا به BJP روی بیاورند.

در واکنش به اظهارات خان ، نماینده باسابقه TMC ، سوگاتا روی ، گفت كه رهبران BJP مانند او از قانون اساسی و مفاد آن چیزی نمی دانند.

“چگونه خان می تواند از نزدیک بداند که فرماندار چنین اقدامی خلاف قانون اساسی را انجام می دهد؟ با یک دولت منتخب نمی توان از این طریق برخورد کرد … و اکثریت قاطع MLA ها با وزیر ارشد هستند. TMC از 218 قانونگذار حمایت می کند “مجلس اظهار داشت:

TMC حاکم در بنگال تمام تلاش خود را کرده است تا گله های خود را حفظ کند ، زیرا چندین رهبر کلیدی ، از جمله سنگین وزن حزب سووندو آدیکاری ، در اواخر زمان ، علناً شکایات خود را علیه این توزیع پخش کردند.

به گفته دلیپ غوش ، رئیس ایالت BJP ، TMC جرأت اخراج آدیکاری را که اخیراً از کابینه دولت خارج شده است ، ندارد زیرا “حزب می ترسد که به زودی با نابودی روبرو شود.

غوش همچنین ادعا کرد که رهبران حزب حاکم ، که تقریباً هرگز از خانه و دفاتر خود خارج نشده بودند ، اکنون “پیش از نظرسنجی های مجمع 2021” مجبور شده اند برای گرفتن ایده در مورد واقعیت های زمینی اقدام کنند.

قوش ادامه داد: “ماه دسامبر برای TMC بسیار مهم به نظر می رسد ، زیرا حزب در حال انقراض است زیرا افرادی كه كشتی را رها می كنند ، رو به نابودی است. TMC فاقد شجاعت برای اخراج هر كسی است. نتوانسته است Suvendu Adhikari را اخراج كند.”

رئیس BJP ایالت گفت ، حزب ماماتا بانرجی همچنین کمکی درمورد مشکلات قانونگذار میهیر گوسوامی ، که اخیراً به BJP پیوسته است ، اضافه کرد و افزود که احتمالاً در روزهای آینده چنین تحولات بیشتری وجود دارد.

انتخابات مجمع 294 نفری بنگال احتمالاً در آوریل تا مه سال آینده برگزار می شود.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.