سیددارامایا کهنه سرباز کنگره نامزدی خود را از وارونا ثبت کرد

انتخابات کارناتاکا 2023: سیددارامایا کهنه کار کنگره نامزدی خود را از وارونا ثبت کرد

سیددارامایه که رهبر مخالفان در مجمع است را دیگر رهبران کنگره همراهی می کردند. PTI

میسورو: سیددارامایا، کهنه کار کنگره و وزیر ارشد سابق، روز چهارشنبه نامزدی خود را از حوزه انتخابیه وارونا برای انتخابات آتی مجلس کارناتاکا در 10 مه ثبت کرد.

سیددارامایا، که رهبر اپوزیسیون در مجمع است، توسط وزیر سابق HC Mahadevappa و دیگر رهبران کنگره همراهی می شد.

پسر سیددارامایا، دکتر یاتیندرا سیددارامایاه، نماینده MLA کنگره از وارونا است. این مرد 75 ساله، 8 بار MLA، پیش از این دو بار از وارونا پیروز شده بود، و پس از پیروزی از حوزه انتخابیه در سال 2008، رهبر مخالفان شد و بعد از انتخابات مجلس در سال 2013 به سمت وزیر ارشد شد.

رهبر حزب قانونگذار کنگره در معبدی در روستای زادگاهش سیدداراماشوارا به خدای خانواده‌اش، سیددارامش‌وارا، دعا کرد، و همچنین از معبد سری راما در آنجا بازدید کرد و پس از آن، پیش از ثبت نامزدی، با یک نمایش جاده‌ای عظیم از آن بازدید کرد.

او همچنین از معبد معروف Chamundeshwari در تپه‌های Chamundi در Mysuru بازدید کرد و قبل از ثبت اسناد خود در یک جلسه عمومی سخنرانی کرد.

BJP حاکم V Somanna وزیر وارونا را برای مقابله با سیددارامایا به میدان فرستاد.

سیددارامایا با ثبت نامزدی خود از وارونا، پس از رقابت از همسایه چاموندشواری، و بادامی در ناحیه باگالکوته، در انتخابات سال 2018، به حوزه انتخابیه خود بازگشت. او در چموندشواری با شکست مواجه شده بود، اما در بادامی پیروز شده بود.

او که یکی از مدعیان نخست وزیری در صورت به قدرت رسیدن کنگره بود، قبلاً اعلام کرده بود که این آخرین انتخابات او خواهد بود.

ثبت نام نامزدهای انتخابات در 20 آوریل به پایان می رسد. رای گیری در 10 می و شمارش آرا در 13 می انجام خواهد شد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام