سیستم جدید ویزای مبتنی بر امتیاز انگلستان باز می شود. کارگران ماهر هند ، دانش آموزان تحت درمان با شهروندان اتحادیه اروپا قرار دارند

سیستم ویزای جدید از اول ژانویه و در پایان دوره گذار Brexit لازم الاجرا می شود ، که به طور رسمی به حرکت آزادانه افراد در بلوک اقتصادی برای انگلیس به عنوان یک عضو غیر عضو پایان می دهد

سیستم ویزا و مهاجرت مبتنی بر امتیاز جدید انگلستان ، با هدف جذب “درخشان ترین و بهترین ها از جهان” ، از روز سه شنبه برای درخواست ها افتتاح شد.

بر اساس سیستم جدید ، که توسط دولت “ساده ، موثر و انعطاف پذیر” توصیف می شود ، با اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) و شهروندان غیر اتحادیه اروپا (مانند هندی ها) به یک اندازه رفتار می شود.

از اول ژانویه و در پایان دوره گذار Brexit لازم الاجرا می شود که به طور رسمی به حرکت آزادانه مردم در بلوک اقتصادی برای انگلیس به عنوان یک عضو غیر عضو پایان می دهد.

سیستم جدید پس از Brexit ، که به همان اندازه در مورد اتحادیه اروپا و کشورهای غیر اتحادیه اروپا مانند هند اعمال خواهد شد ، براساس تعیین امتیاز برای مهارت های خاص ، صلاحیت ها ، حقوق و مشاغل است و ویزا فقط به افرادی که امتیاز کافی کسب می کنند اعطا می شود.

وزیر کشور انگلیس پریتی پاتل گفت که دولت به قول پایان حرکت آزاد ، کنترل مجدد مرزهای کشور و معرفی سیستم مهاجرت مبتنی بر نقاط وعده داده است.

“امروز یک لحظه تاریخی برای کل کشور است. ما در حال پایان دادن به حرکت آزاد هستیم ، کنترل مرزهای خود را پس می گیریم و اولویت های مردم را با معرفی یک سیستم مهاجرت مبتنی بر امتیاز بریتانیا ارائه می دهیم ، که شمار کلی مهاجرت را کاهش می دهد.” پاتل ، وزیر ارشد هیئت وزیران با اصالت هندی ، گفت.

“این سیستم ساده ، م effectiveثر و انعطاف پذیر تضمین می کند که کارفرمایان می توانند نیروهای ماهر مورد نیاز خود را استخدام کنند ، ضمن اینکه کارفرمایان را به آموزش و سرمایه گذاری در نیروی کار انگلیس تشویق می کند. ما همچنین راه هایی را برای کسانی که استعداد استثنایی دارند و یا قول استثنایی در رشته های مهندسی ، علوم ، فناوری یا فرهنگ ، “او گفت.

در اینجا نحوه کار سیستم مبتنی بر امتیاز آورده شده است:

کارگران ماهر:

این سیستم جدید می تواند برای کارگران ماهر و دانشجویان هند سودمند باشد زیرا آنها در حد شهروندان اتحادیه اروپا رفتار خواهند کرد. هیچ محدودیتی برای تعداد افرادی که می توانند تحت این طرح واجد شرایط باشند وجود نخواهد داشت.

این سیستم به کارگرانی اجازه می دهد که حقوقشان زیر “نرخ ادامه کار” (1) برای شغلشان یا حداقل 25،600 پوند (33،310 دلار) حداقل برای شغلشان باشد ، اگر دارای شرایط پیشرفته در زمینه کاری خود باشند یا بخواهند کار کنند ، هنوز واجد شرایط ورود به کشور هستند. در صنعتی که کمبود نیرو دارد.

وزارت امور داخله گفت: “هرگاه فردی خارج از انگلیس تمام این مراحل را طی كرد ، معمولاً ظرف سه هفته تصمیم گیری می كند.”

متقاضیان نیاز به پول کافی برای پوشش هزینه درخواست بین 610 تا 1408 پوند دارند ، به علاوه یک هزینه اضافی برای مراقبت های بهداشتی (معمولاً 624 پوند در سال) و می توانند از پس هزینه زندگی خود برآیند (معمولاً با داشتن حداقل 1270 پوند در دسترس).

ویزای مهارت ماهر قبل از تمدید تا پنج سال دوام می آورد. در کنار ویزای کار ، تعدادی از مسیرهای دیگر هم اکنون برای برنامه ها از جمله Global Talent Visa برای افرادی که می توانند استعداد استثنایی یا قول استثنایی در زمینه های علمی ، مهندسی ، علوم انسانی ، پزشکی ، فناوری دیجیتال یا هنر را داشته باشند ، باز است. و فرهنگ

متقاضیان باید:

1. از یک اسپانسر تأیید شده پیشنهاد کار داشته باشید
2. شغلی داشته باشید که مهارت کافی در نظر گرفته شود
3. انگلیسی صحبت کنید

علاوه بر این ، متقاضیان باید از طریق سه معیار اضافی امتیاز کافی کسب کنند:

1. سطح تحصیلات
2. نحوه مقایسه حقوق آنها با نرخ تحصیل در رشته ای که می خواهند در آن کار کنند
3- اینکه آیا در زمینه کاری آنها کمبود نیرو وجود دارد

برای صلاحیت ورود ، متقاضی باید 70 امتیاز یا بیشتر کسب کند. امتیازها به شرح زیر اختصاص داده شده است:

اجباری نکته ها
پیشنهاد کار توسط اسپانسر تأیید شده 20
شغل در سطح مهارت تخلف 20
انگلیسی را در سطح لازم صحبت می کند 10
حقوق نکته ها
بالاتر از نرخ رفتن (1) برای شغل یا بیش از 25،600 پوند (2) (هر کدام بالاتر باشد) 20
حداکثر 10٪ کمتر از نرخ فعلی یا 10٪ زیر 25،600 پوند (هر کدام بالاتر باشد) 10
10-20٪ زیر نرخ ادامه کار یا 10-20٪ زیر 25،600 پوند (هر کدام بالاتر باشد) 0

متقاضیان از طریق ویزای ماهر باید پیشنهاد شغلی توسط یک اسپانسر تایید شده برای سطح مهارت مناسب داشته باشند. آنها همچنین باید در سطح لازم انگلیسی صحبت کنند. این شرایط اجباری 50 امتیاز را تشکیل می دهد و متقاضیان باید 20 امتیاز دیگر را از طریق سایر ویژگی های مورد نیاز ویزا ، که قابل تجارت هستند ، مدیریت کنند.

مسیر استعدادهای جهانی یک سیستم ویزا سریع برای جذب دانشمندان ، محققان و ریاضیدانان برتر جهان است. از نوامبر 2020 ، دولت لیستی از نهادهای تأیید شده تأیید شده ارائه داده است كه شامل انجمن سلطنتی ، علوم و پزشكی ، آكادمی سلطنتی مهندسی ، مهندسی و آكادمی انگلیس ، علوم انسانی است.

ویزای نوآور برای کسانی که به دنبال ایجاد یک تجارت در انگلستان هستند ، بر اساس یک ایده تجاری ابتکاری ، مناسب و مقیاس پذیر ، ویزای راه اندازی برای شخصی که برای اولین بار به دنبال ایجاد یک تجارت در انگلستان است ، و یک شرکت داخلی – انتقال ویزا برای کارگران مستقر که توسط کارخانه ای که در آن کار می کنند برای انجام “نقش ماهر” در انگلیس منتقل می شوند.

وزارت داخله گفت که سیستم جدید آن کارفرمایان را ترغیب می کند تا روی آموزش و سرمایه گذاری در نیروی کار انگلیس ، افزایش بهره وری و بهبود فرصت ها برای افراد ، به ویژه افرادی که تحت تأثیر ویروس کرونا پاندمی.

صنعت هند و گروههای دانشجویی استقبال گسترده ای از رژیم جدید مبتنی بر امتیازات پس از Brexit داشتند که اوایل سال جاری توسط پاتل به عنوان ابزاری برای جذب “درخشان ترین و بهترین ها” از سراسر جهان رونمایی شد. بر اساس این سیستم ، کارگران اتحادیه اروپا با کسانی که در خارج از بلوک اقتصادی قرار دارند مطابقت دارند ، زیرا قوانین آزادانه حرکت مردم در پایان دوره انتقال Brexit در 31 دسامبر در انگلیس متوقف خواهد شد.

با ورودی های آژانس ها

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.