شرکت چینی Sinovac برای افزایش ظرفیت تولید به 600 میلیون دوز برای تلاش های Covid-19

اندونزی 1.2 میلیون دوز واکسن آزمایشی خود را دریافت کرده و انتظار می رود به زودی آن را برای استفاده تصویب کند.

شرکت چینی Sinovac برای افزایش ظرفیت تولید به 600 میلیون دوز برای تلاش های Covid-19

این عکس در اکتبر 2020 که توسط Pfizer تهیه شده است ، بخشی از یک مزرعه “فریزر” را نشان می دهد ، تاسیساتی به اندازه یک زمین فوتبال برای ذخیره واکسن های COVID-19 ، در حال ساخت در Kalamazoo ، میشیگان. AP

شرکت واکسن چینی Sinovac روز دوشنبه اعلام کرد که قصد دارد تاسیسات جدیدی را تکمیل کند تا ظرفیت تولید واکسن سالانه خود را تا پایان سال به 600 میلیون دوز افزایش دهد ، در حالی که 500 میلیون دلار سرمایه گذاری برای تقویت کووید -19 تلاش های توسعه واکسن. این شرکت در حال حاضر آخرین مرحله از آزمایشات بالینی را برای نامزد واکسن خود در برزیل ، ترکیه و اندونزی انجام می دهد و از پیشگامان تلاش های واکسن چین است.

چین حداقل پنج کشور دارد کووید -19 کاندیداهای واکسن که در مراحل بعدی آزمایشات بالینی در بیش از ده کشور انجام می شوند.

Sino Biopharmaceutical Ltd. ، یک شرکت دارویی ، 15 درصد سهام Sinovac را با سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری خریداری کرد. یین ویدونگ ، مدیر عامل Sinovac ، در بیانیه ای گفت: این بودجه به این شرکت امکان می دهد “توانایی های فروش واکسن ما را بهبود بخشد ، در بازارهای آسیا گسترش دهد ، به فناوری های جدید توسعه دهد و به فناوری های جدید دسترسی پیدا کند و از همه مهمتر ، تلاش های ما را برای کمک به مبارزه با همه گیری جهانی تسریع کند.

روز یکشنبه ، 1.2 میلیون دوز واکسن آزمایشی آن وارد اندونزی شد و انتظار می رود به زودی مورد استفاده قرار گیرد.

کاندیدای سینوواک یک واکسن غیر دوگانه غیر فعال است ، یک فناوری قدیمی که در آن ویروس زنده از بین می رود و سپس خالص می شود. می توان آن را در دمای 2 تا 8 درجه سانتیگراد (36 تا 46 درجه فارنهایت) و در محدوده یخچال طبیعی نگه داشت ، برخلاف برخی دیگر از کاندیدهای واکسن که به دمای بسیار پایین تری نیاز دارند.

واکسن آزمایشی Sinovac در حال حاضر برای استفاده اضطراری در چین تأیید شده است ، اگرچه هنوز تایید نهایی بازار را به دست نیاورده است. تحت استفاده اضطراری ، این گروه به گروه هایی که دولت چین مناسب تشخیص داده است ، از جمله کارگران پزشکی خط مقدم و پرسنل مرزی توزیع شده است.

آخرین اطلاعات عمومی شرکت ، منتشر شده در مجله علوم لانست، نشان داد كه كانديداي آن نسبت به افراد بهبود يافته ، سطح پادتن هاي كمتري را در افراد توليد مي كند کووید -19 .

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.