شمارش زنده و به روزرسانی های مستقیم نتایج انتخابات بیهار 2020: شمارش آرا آغاز می شود. تجاوی یداو به دنبال پایان دادن به سلطنت 15 ساله نیتیش کومار است

شمارش زنده و به روزرسانی های نتایج انتخابات بیهار 2020: طبق راهنمایی های تنظیم شده کمیسیون انتخابات به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا ، برای حفظ فاصله اجتماعی ، بیش از 7 جدول شمارش مجاز در سالن های شمارش مجاز نیست.

نتایج انتخابات بهار 2020 آخرین شمارش و به روزرسانی: سرنوشت دولت JD (U) به رهبری نیتیش کومار ، که یک دهه و نیم سکاندار بحار است ، روز سه شنبه با اعلام نتایج انتخابات مجمع قانونگذاری با 243 عضو ، تصمیم گیری می شود.

پس از پایان انتخابات سه فاز مجمع بهار در روز شنبه ، شمارش آرا امروز 10 نوامبر (سه شنبه) آغاز می شود.

دوره مجمع قانونگذاری بیهار با 243 عضو در 29 نوامبر به پایان می رسد. از کل قدرت ، 38 صندلی برای SC و دو صندلی برای ST اختصاص داده شده است.

کمیسیون انتخابات با راه اندازی 55 مرکز شمارش در 38 منطقه در سراسر بهار و ایجاد 414 سالن شمارش ، شمارش های دقیق را برای شمارش آرا انجام داده است.

هر کدام سه مرکز شمارش در چهار منطقه شرق چمپاران (که دارای 12 حوزه انتخابیه مجلس) است ، گایا (10 کرسی) ، سیوان (هشت حوزه انتخابیه) و بگوسارای (هفت حوزه انتخابیه) ایجاد شده است.

در مرحله اول ، 71 کرسی که در 16 منطقه پخش شده بود در 28 اکتبر (1066 نامزد) به نظر سنجی رفتند ، در حالی که در مرحله دوم ، رأی دهندگان در 94 کرسی 17 منطقه از حق رای خود در 3 نوامبر استفاده کردند (1463 نامزد). در مرحله سوم ، 78 کرسی گسترش یافته در 15 منطقه در 7 نوامبر به رای گیری رفتند (1204 نامزد).

طبق دستورالعمل های ایجاد شده کمیسیون انتخابات به دلیل ویروس کرونا همه گیری ، برای حفظ فاصله اجتماعی ، بیش از 7 جدول شمارش در سالن های شمارش مجاز نیست.

ماسک های صورت برای ورود به مراکز شمارش اجباری هستند ، علاوه بر این که ضد عفونی کننده ها در آنجا به مقدار کافی نگهداری می شوند.

در پاتنا ، پایتخت ایالت ، آرا for برای 14 حوزه انتخابیه مجمع فقط در یک مرکز ایجاد شده در کالج AN شمارش می شود. هیئت نظرسنجی اعلام کرد که در حال آماده سازی 30 سالن شمارش در کالج است.

HR Srinivasa ، مدیر ارشد انتخابات بهار ، گفت که کمیسیون انتخابات یک سیستم امنیتی سه لایه برای اتاق های مستحکم (محل نگهداری ماشین های رای گیری الکترونیکی) و مراکز شمارش آرا ایجاد کرده است.

وی به خبرنگاران گفت که هسته داخلی توسط نیروهای پلیس مسلح مرکزی (CAPF) محافظت می شود ، سپس پلیس نظامی بیهار (BMP) و سپس پلیس منطقه وجود دارد.

“ما 19 شرکت CAPF را فقط برای امنیت اتاق های قوی و مراکز شمارش مستقر کرده ایم.

علاوه بر این ، ما 59 شرکت CAPF داریم که از قانون و نظم در طی مراحل شمارش و پس از آن اطمینان حاصل می کنند. “یک شرکت CAPF حدود 100 پرسنل را تشکیل می دهد.

مدیر عامل شرکت گفت کمیسیون انتخابات با تمام عناصر “ضد اجتماعی” که در “شمشیرزنی” در حین شمارش یا پس از آن شمرده می شوند ، به شدت برخورد خواهد کرد.

مدیرکل اضافی پلیس (ستاد) جیتندرا کومار گفت که دوربین های مداربسته در اتاق های کنترل نصب شده اند.

وی گفت: “نمایش آنها در دفاتر انتخاباتی منطقه است. و همچنین توسط رئیس ارشد انتخابات تحت نظارت منظم هستند.”

در منطقه باگالپور ، که دارای دو مرکز شمارش است کالج دولت تکنیکال دولتی ، باراری و ITI زنان – در حال آماده سازی برای نتایج 10 نوامبر برای هفت کرسی مجلس است.

صفحه نمایش در حال راه اندازی است و دو چادر در هر مرکز شمارش برای خبرنگاران و پرسنل امنیتی برپا می شود.

هماهنگی هایی برای قرار دادن هفت میز در هر 14 سالن در حال انجام است.

دستورات منع كننده ای تحت ماده 144 قانون آیین دادرسی كیفری (CrPC) برای جلوگیری از تجمع مردم در مراكز شمارش و اطراف آن وضع شده است.

در منطقه بوجپور ، آرا for برای هر هفت حوزه انتخابیه مجمع در یک مرکز ایجاد شده در بازار سامیتی گودون ، آرا شمرده خواهد شد.

در نظرسنجی های امسال ، رشتریه جاناتا دال از 144 کرسی ، 70 کنگره و 70 حزب با 29 کرسی رقابت می کنند.

اکثریت نظرسنجی های منتشر شده پس از دور سوم و آخرین نظرسنجی ها حاکی از آن است که ماهاگاتبدان به رهبری تجشوی یداو با NDA اختلاف دارد.

اما ، چه کسی رقم جادویی 122 را در خانه 243 بدست خواهد آورد ، فقط پس از شمارش آرا در روز سه شنبه مشخص خواهد شد.

با وجود کووید -19 ، میزان مشارکت رای دهندگان در بیهار بیشتر از 2015 است

بیهار امسال 57.05 درصد مشارکت در انتخابات مجمع را ثبت کرد که علی رغم سال 2015 ، بسیار کم تر از سال 2015 بود کووید -19 همه گیر ، طبق اطلاعات رسمی.

اطلاعات کمیسیون انتخابات نشان داد که میزان مشارکت رای دهندگان در انتخابات برگزار شده در سال 2015 56.66 درصد بوده است. مشارکت رای دهندگان زن در این سال 59.69 درصد بود که بیشتر از رای دهندگان مرد 54.68 درصد بود.

در مرحله سوم که 78 کرسی در 15 منطقه کسی-سیمانچال ، میتیلانچال و تیرهوت رأی دادند ، میزان رای گیری نسبتاً تهاجمی در این سال افزایش یافت.

میزان مشارکت در مرحله سوم انتخابات ، که در 7 نوامبر برگزار شد ، تقریباً 60 درصد در مقایسه با 55.68 درصد در مرحله اول و 55.70 درصد در مرحله دوم است.

در انتخابات سال گذشته لوک صبح ، 33/57 درصد مشارکت در انتخابات ثبت شد.

منابع گفتند که در هیچ حوزه انتخابیه ای که انتخابات در مرحله سوم برگزار شد ، هیچ رای گیری مجدد صورت نگرفت.

آنها گفتند که ناظران نظرسنجی و افسران برگشتی که در مرحله سوم مشغول انجام وظیفه بودند ، بررسی را به اتمام رسانده اند و هیچگونه استفاده مجدد از آنها توصیه نشده است.

این اولین انتخابات بزرگی بود که در این کشور برگزار شد کووید -19 پاندمی.

به منظور تسهیل کووید -19 این کمیسیون مدت زمان نظرسنجی را یک ساعت افزایش داده بود.

به دنبال همه گیری ، در حدود 5 و 30 دقیقه به مقامات انتخاباتی آموزش ویژه ای داده شد.

با ورودی از PTI

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.