شهنواز حسین ، مدعی کنگره ، پشت تشکیل “باند گوپکار” در J&K ، ادعا می کند

حسین ادعا کرد: “خانواده نهرو ، خانواده عبدالله ، مفتی سعید و دخترش محبوبه همه در جامو و کشمیر حکمرانی کرده اند ، اما هیچ کاری در سطح زمین انجام نشده است.”

شهنواز حسین ، مدعی کنگره ، پشت تشکیل

تصویر پرونده رهبر BJP شهنواز حسین. اخبار 18

جامو: رهبر ارشد BJP ، شهنواز حسین ادعا کرد که کنگره در پشت تشکیل “باند گوپکار” است ، اشاره به PAGD – ملغمه ای که توسط هفت حزب جریان اصلی به دنبال احیای وضعیت ویژه جامو و کشمیر تشکیل شده است.

حسین با حمله به کنفرانس ملی (NC) و حزب دموکراتیک خلق ها (PDP) ، که بخشی از اعلامیه اتحاد خلق برای اعلامیه گوپکار (PAGD) هستند ، گفت رهبران دو حزب کاری برای مردم جامو و کشمیر در بیش از 70 سال گذشته

“کنگره ادعا می کند که این بخشی از باند گوپکار نیست اما واقعیت این است که آنها کسانی هستند که پشت یک حجاب هستند. این کنگره بود که تشکیل باند گوپکار و همه اعضای تشکیل دهنده (اتحاد) را برنامه ریزی کرد عروسک های آن هستند “، حسین ، سخنگوی ملی BJP گفت.

وی در گفتگو با خبرنگاران پس از ورود به جامو از کشمیر ، جایی که وی برای نامزدهای حزبی شرکت کننده در انتخابات شورای توسعه منطقه (DDC) فعالیت می کرد ، وی گفت که کنگره توسط توئیت وزیر کشور اتحادیه ، آمیت شاه ، علیه باند گوپکار تزلزل نکرد و با این حال ادعا می کند بخشی از اتحاد نیست.

وی با آغاز یك حمله تاول زده به رهبری NC و PDP ، آنها گفت كه آنها در 70 سال گذشته همراه با خانواده نهرو در جامو و كشمیر حاكم بوده اند اما هیچ كاری برای توسعه منطقه انجام نداده اند.

“رقبای ما از کلمه توسعه فرار می کنند زیرا در 70 سال گذشته هیچ کاری نکرده اند. آنها پس از مشاهده حمایت گسترده و افزایش محبوبیت BJP ، به ویژه در دره ، مردم را گمراه می کنند. “

وی گفت که حاکمان هیچ تلاشی برای اطمینان از توسعه در جامو و کشمیر نکردند.

“من رقبای خود را به چالش می کشم تا در مورد توسعه صحبت کنند. حسین گفت: خانواده نهرو ، خانواده عبدالله ، مفتی سعید و دخترش محبوبه بر جامو و کشمیر حکمرانی کرده اند اما هیچ کاری در سطح زمین انجام نشده است.

“آنها 70 سال گذشته مردم را گمراه کرده اند ، اما زمان تغییر کرده است و اکنون کسی گمراه نخواهد شد. همه می دانند که آنها به سلطنت تعلق دارند و هیچ یک از اعضای خانواده آنها (در طی ستیزه جویی) رنج نبردند و فرزندانشان آموزش و پرورش در خارج (کشور) اما آنها مردم محلی را به سمت ستیزه جویی سوق می دهند. “

حسین گفت مردم سرزمین اتحادیه چشم به راه تحقق عدالت هستند که توسط نخست وزیر نارندرا مودی تأمین خواهد شد.

وی گفت: “شما 70 سال گذشته جامو و کشمیر را از طریق کلاهبرداری قانون روشنی غارت کرده اید تا خانه های شما را روشن کند. ما این چراغ را به خانه های مردم عادی خواهیم برد.”

وی همچنین از رئیس حزب PDP مهبوبا مفتی به دلیل گفتگو با پاکستان و سخنان گزارش شده فاروق عبدالله ، رئیس شورای ملی در مورد چین انتقاد کرد. فاروق عبدالله همچنین رئیس PAGD است.

وی گفت که رهبران به عمد توجه مردم را از مسئله واقعی توسعه منحرف می کنند.

“برای کشاورزان و سایر شهروندان ، ما هر کاری ممکن است انجام خواهیم داد تا زندگی آنها راحت باشد. این BJP بود که کمیته کشمیر را تشکیل می داد و به جوامع محروم مانند والمیکی سماج ، پناهندگان پاکستانی غربی و گورخاس گوش می داد که در انتخابات محلی مجاز به رای دادن نبودند. “

وی افزود: “آنها برای اولین بار از رای دادن در انتخابات DDC كه توسط BJP امكان پذیر بود لذت بردند.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. گجت های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.