شهید افریدی به خاطر اینکه به پاکستانی‌ها می‌گوید که به ارتش احترام بگذارند، دهانش را ترک می‌کند

شهید افریدی به خاطر اینکه به پاکستانی‌ها می‌گوید که به ارتش احترام بگذارند، دهانش را ترک می‌کند

شهید افریدی کاپیتان سابق پاکستان Twitter/ @PCB

شهید افریدی، کاپیتان سابق تیم کریکت پاکستان، پس از آنکه از پاکستانی‌ها خواست ارتش را محترم بشمارند، بار دیگر خود را در مرکز جنجال‌ها قرار داد، بدون اینکه فکر زیادی بکند.

او تلویحا می گفت که ارتش در پاکستان حافظ آزادی هاست!

او گفت که دشمن نمی تواند پاکستان را نابود کند، اما ساکنان می توانند.

مقالات مرتبط

پاکستان

نهاد عالی امنیتی پاکستان تصمیم ارتش مبنی بر محاکمه معترضان تحت قانون اسرار رسمی را تایید می کند. گروه حقوق بشر مخالف است

پاکستان

هواداران عمران خان به مقر ارتش پاکستان یورش بردند و علیه استقرار شعار سر دادند.

وی در ادامه تصریح کرد که باید از مردم کشمیر پرسید آزادی یعنی چه؟

بر اساس توئیتی که توسط Concept TV News منتشر شده است، «شهید خان افریدی گفته است که دشمن نمی تواند به کشور ما آسیب برساند، اما ما خودمان این کار را انجام می دهیم. بنابراین ما باید به ارتش خود احترام بگذاریم زیرا بقای ما مدیون آنهاست. شهید افریدی گفت ارزش آزادی را باید از کشمیری ها پرسید و ما آزادیم زیرا #ارتش پاکستان از مرزهای ما محافظت می کند.

افریدی به دلیل اظهار نظرش در مورد ارتش پاکستان مورد ترول بسیاری از کاربران توییتر قرار گرفت. یکی از کاربران او را مسخره کرد و گفت که عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان در امنیت نیست.

کاربر دیگری اظهار داشت که فرمانده مرکزی پاکستان زمانی از محل سکونت خود فرار کرد که تعدادی غیرنظامی محلی غیرمسلح به در خانه او حمله کردند.

عمران خان، نخست وزیر پیشین پاکستان هشدار داده است که پاکستان در آستانه انفجار است و دولت شهباز شریف را متهم به توطئه ای برای برگرداندن ارتش علیه حزب خود کرده است. رئیس تحریک انصاف پاکستان برگزاری انتخابات را بهترین راه برای رفع ناامنی سیاسی عنوان کرد.

شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان روز چهارشنبه، عمران خان را به دلیل جنجال حامیانش پس از بازداشت هفته گذشته مقصر دانست.

«ریشه های حمله شورشی به دولت، نمادها و تأسیسات حساس آن در 9 می در محتوای سخنرانی های عمران نیازی در یک سال گذشته نهفته است. شریف در توییتی نوشت: او تصاویر مذهبی را آزادانه به کار برده است تا تحریکات سیاسی خود را به عنوان جنگ بین حق و باطل بدانند.

اشاره نخست وزیر به اعتراضات خشونت آمیز پس از دستگیری رئیس تحریک انصاف پاکستان در 9 مه بود که منجر به کشته شدن چندین نفر و تخریب ده ها تأسیسات نظامی و دولتی توسط معترضان شد.

برای اولین بار در تاریخ پاکستان، معترضان به مقر ارتش در راولپندی یورش بردند و همچنین خانه فرمانده سپاه در لاهور را به آتش کشیدند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام