شکایت علیه گوگل به دلیل اطلاعات پزشکی توسط دادگاه بریتانیا رد شد

شکایت علیه گوگل در مورد اطلاعات پزشکی که توسط یک بیمارستان بریتانیایی به غول فناوری ایالات متحده داده شده بود، روز جمعه رد شد. این ادعا به نمایندگی از 1.6 میلیون بیمار مطرح شد.

در سال 2015، Royal Free London NHS Trust داده‌های بیماران را در اختیار شرکت هوش مصنوعی DeepMind Technologies قرار داد تا اپلیکیشنی برای گوشی‌های هوشمند بسازد که سوابق پزشکی را ارزیابی کرده و آسیب حاد کلیه را تشخیص دهد.

دفتر کمیسر اطلاعات، مرجع حفاظت از داده‌های بریتانیا، در سال 2017 اعلام کرد که بیمارستان سلطنتی رایگان، که بخشی از خدمات عمومی بهداشت ملی (NHS) است، هنگام انتقال داده‌های بیمار به DeepMind، به اشتباه از آنها استفاده کرد.

مقالات مرتبط

ایالات متحده

قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده حکم می کند که افراد بالای 18 سال حق خرید اسلحه دارند

ایالات متحده

Google Pixel Tablet: جزئیات تبلت آینده گوگل فاش شد، مشخصات، تاریخ عرضه و موارد دیگر را بررسی کنید

شرکت آلفابت، شرکت گوگل و دیپ مایند سال گذشته توسط اندرو پریسمال، بیمار رویال فری، به نمایندگی از 1.6 میلیون نفر به اتهام سوء استفاده از اطلاعات خصوصی شکایت کردند.

این شرکت‌ها در ماه مارس استدلال کردند که این پرونده “مسلماً شکست خواهد خورد” زیرا هیچ چشم‌اندازی برای اثبات سوء استفاده از اطلاعات خصوصی 1.6 میلیون شاکی وجود نداشت یا اینکه آنها انتظار حفظ حریم خصوصی در رابطه با اطلاعات را داشتند.

قاضی هیدر ویلیامز روز جمعه حکم داد که این پرونده نباید ادامه یابد و موافقت کرد که پرونده “مسلماً شکست خواهد خورد”.

او در یک حکم کتبی گفت: “من نتیجه می‌گیرم که هر یک از اعضای طبقه مدعی چشم‌انداز واقعی برای ایجاد یک انتظار معقول از حریم خصوصی در رابطه با سوابق پزشکی مربوطه خود ندارند.”

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام