شیائومی ممکن است گوشی هوشمندی با شارژ سریع 200 وات را راه اندازی کند که می تواند باتری را در مدت زمان 15 دقیقه کاملاً شارژ کند

شیائومی گزارش شده است که در حال کار بر روی یک جدید است گوشی های هوشمند فناوری شارژ ارائه می دهد شارژ سریع 200 وات. با استفاده از این راه حل شارژ ، تلفن هوشمند با باتری 4500 میلی آمپر ساعت قادر خواهد بود در عرض فقط 15 دقیقه خود را از 0٪ تا 100٪ کاملاً شارژ کند. شیائومی پیش از این تلفن هوشمندی با شارژ سریع 120 وات – Mi 10 Ultra را به بازار عرضه کرده است. این محلول شارژ 0 تا 100 درصد باتری را در مدت 30 دقیقه ارائه می دهد.
شناخته شده است که سرعت شارژ سریعتر باعث کاهش طول عمر باتری می شود. بنابراین ، گرچه ممکن است شارژ سریع 200 وات جذاب به نظر برسد ، جالب است که ببینیم شیائومی چگونه می تواند عمر باتری را حفظ کند. هنوز هیچ خبر رسمی از طرف شیائومی پیرامون این فناوری منتشر نشده است. طبق گزارش توسط Android Central، این گوشی هوشمند ممکن است در سال 2021 به بازار عرضه شود.
شیائومی اخیراً اعلام کرده است فناوری شارژ بی سیم Mi 80W. طبق گفته های این شرکت ، گفته می شود این فناوری باتری 4000 میلی آمپر ساعت را در یک دقیقه 10 درصد و در 8 دقیقه 50 درصد و در 19 دقیقه 100 درصد شارژ می کند.
“پیش بینی می شود که معرفی فناوری شارژ بی سیم Mi 80W باعث ایجاد معیار جدیدی نه تنها در زمینه شارژ بی سیم بلکه در کل شارژ شود. شیائومی با شناخت اهمیت دوام باتری و شارژ سریعتر برای توسعه آینده تلفن های هوشمند ، پیشگام این روند بوده است. ”این شرکت ضمن معرفی فناوری جدید شارژ بی سیم گفت.