صابون بچه برای صورت • ❤️ فانی لند

⁦✌️⁩ 2 پاسخ لافارر پاسخ به سوگل 5 ماه قبل سلام دوست عزیز. 0 پاسخ Sol a i 9 ماه قبل سلام خیلی خیلی مفید و کاربردی بود بی نهایت ممنون از گردآورنده مطالب 3 پاسخ لافارر پاسخ به Sol a i 7 ماه قبل سلام ممنون از همراهی شما دوست عزیز 1 پاسخ پردیس 6 ماه قبل خیلی ممنون ازتون کامل و مفید بود فقط اگه بعد از استفاده از تونر یه ذره سوزش حس شه (در حد چند ثانیه ) مضره و باید تونرو عوض کرد؟ ۲- دیروز کل روز ماسک و روی صورتم دولایه دستمال کاغذی بود ۳- دیروز بعد از ژل وتونر لافارر و مرطوب…

و بیست دقیقه قبل از خروج از خانه کرم ضد آفتاب را برروی کل پوست صورت بزنید و ترجیحا نباید زیر نور لامپ مهتابی از کرم استفاده کنید . مواد موجود در کرمهای ضد آفتاب به راحتی فاسد میشوند و خاصیت خود را از دست میدهند بنابراین بسیار اهمیت دارد که محصولات جدیدتر را بخرید. پوستی که چربی خود را از دست بدهد، سریعتر خشک می شود. اگر شما هنوز راش پوستی دارید احتمالاً به کرم ضد آفتاب نیز حساسیت دارید و باید ابتدا آزمایش بدهید تا پزشک بتواند عواملی که باعث ایجاد حساسیت در پوست شما میشوند را شناسایی کند.

به احتمال زیاد شنیده اید که چربی طبیعی پوست، استحکام و یکنواختی آن را حفظ می کند. آب خیلی گرم، چربی طبیعی پوست را حذف می کند. ولی، باید بدانید که استفاده از آب خیلی داغ، عروق خون را گشاد می کند و به بافت های حساس آن آسیب می زند. شستشوی سریع صورت هر صبح، کمک می کند که پوست شما شفاف تر به نظر برسد. نشُستن صبحگاهی صورت ممکن است تصور کنید، شستن صورت تنها قبل از رفتن به رختخواب کافی است، اما اگر می خواهید صورتی شفاف داشته باشید، هر صبح صورت خود را بشویید.

اما حتی اگر هوای ابری، سرد یا بادی باشد، شما هر بار که بیرون می روید در معرض این اشعه ها هستید. در صورتی که پوست ملتهب باشد، با استفاده از این نوع کرم ضدآفتاب، می توان به خنک کردن و آرام کردن پوست کمک نمود. اگر از محصولاتی با فاکتور حفاظتی استفاده می کنید عالی است اما باز هم باید از کرم ضد آفتاب خوب و واقعی زیر این محصولات استفاده کنید. اگر شما هم این کار را می کنید، باید بدانید بعضی از لوازم آرایشی که استفاده می کنید ضد آب و مقاوم به شستشو هستند. این ضد آفتاب پوست شما را در بمقابل تابش UVA و UVB محافظت کرده که میتوانند به پوست آسیبهای جدی برسانند.به ویژه افرادی که پوست حساس و دارای کک و مک دارند میتواند از خواص این کرم بهرهمند شوند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کرم ضد آفتاب اون لطفا از سایت ما دیدن کنید.