طراحی لبخند دیجیتال DSD |دکتر سعید کریمی|طراحی لبخند با کامپیوتر

همان طور که اشاره شد روش هایی مانند سفید کردن دندان ها به روش بلیچینگ و یا استفاده از ایمپلنت های دندانی به منظور جایگزینی فضای خالی ناشی از دندان های از دست رفته از جمله راه های بکار رفته در طراحی لبخند محسوب می شوند. در اصل، براکت های ارتودنسی می تواند دندان ها را به فضای اصلی خود کشانده و آن ها را در نقاط صحیح مستقر نمایند. حالا میتوانید قبل از شروع کار درمان، تصویر نهایی خود را ببینید. در این صورت، بیمار پس از مشاهده نتایج به صورت دیجیتالی، نظرات خود را با دندانپزشک زیبایی انتخابی خود در میان گذاشته و دندانپزشک طبق نظر بیمار درمان را شروع می کند.

به طور کلی، یک صورت پیر را با انجام جراحی های اصلاحی دهان، فک و صورت می توان جوان تر نشان داد. با ارتودنسی و جراحی دهان، فک و صورت می توان صورت پیر را جوان ساخت. با طراحی لبخند دیجیتال همه چیز به صورت دیجیتال هماهنگ شده و در واقع یک برنامهریزی برای درمان در دندانپزشکی دیجیتال است.

این متد، روند انجام طراحی لبخند دیجیتال را بسیار سریعتر، دقیقتر و آسانتر کرده است. سلامت لثه نقش بسزایی در لبخند زیبا دارد. لیزر نیز در فرایند سفید کردن دندان کاربرد موثری دارد. این نوع طراحی لبخند که طرح لبخند هالیوودی هم نام دارد مناسب افرادی است که تغییر واضح و چشمگیر و مشخص در دندان هایشان می خواهند.

در طراحی لبخند دیجیتال یا اصلاح طرح لبخند ما چه میکنیم؟ پیش از هر چیز باید بدانیم که طراحی لبخند دیجیتال یا به عبارت دیگر طراحی لبخند چیست و چگونه میتواند به زیبایی چهره و لبخند ما کمک کند. طراحی لبخند دیجیتال در دندانپزشکی این امکان را به ما میدهد در بهترین شکل و با درصد خطای بسیار کم و مطابق با خواست بیمار طراحی لبخند انجام شود. از آن جا که طراحی لبخند نیز نوعی درمان پزشکی و زیبایی به حساب می آید، برای اینکه نتایج ماندگاری داشته باشد، لازم است شخص مراقبت هایی را انجام دهد. یکی از مواردی که باید دندانپزشک زیبایی به آن ها توجه کند، بهبود وضعیت لثه ها است که در طراحی لبخند با کامپیوتر نقش ویژه ای ایفا می کند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد طراحی لبخند دیجیتال چیست لطفا از صفحه ما بخواهید.