طرفدار سرسخت اپل مکینتاش دهه 1980 خود را به Apple BKC Mumbai می آورد و آن را به تیم کوک نشان می دهد.

طرفدار سرسخت اپل، Macintosh SE خود را از سال 1984 به Apple BKC Mumbai می آورد و آن را به تیم کوک نشان می دهد.

اپل اولین فروشگاه خرده فروشی هندی خود را با نام Apple BKC در بمبئی با سر و صدای زیاد افتتاح کرد. یکی از طرفداران اپل، ساجید، که همچنین یک طراح UX است، یک مکینتاش SE قدیمی از دهه 1980 آورد تا آن را به تیم کوک، مدیر عامل شرکت نشان دهد. یکی دیگر از طرفداران اپل، یک آیپاد 10 ساله را برای امضای کوک آورد.

روز سه شنبه، تیم کوک، مدیر عامل اپل، اولین فروشگاه خرده فروشی این شرکت را در هند به طور رسمی راه اندازی کرد. فروشگاه مورد انتظار در محله محبوب Bandra Kurla Complex بمبئی افتتاح شده است. بر اساس گزارش ها، صدها نفر از علاقه مندان سرسخت اپل، ساعت ها قبل از افتتاحیه بزرگ آن، در مقابل فروشگاه کاملاً جدید صف کشیدند.

ساجد، یکی از طرفداران اپل که با مکینتاش به افتتاحیه فروشگاه BKC در بمبئی رفته بود، در نهایت تیم کوک را پس از اینکه مدیرعامل درهای فروشگاه را برای افتتاح رسمی باز کرد، ملاقات کرد. در حالی که کارکنان فروشگاه جشن می گرفتند و عکس می گرفتند، کوک نشان داده شد که پشت ساجد را کف می زد.

مکینتاش مورد بحث در واقع یک مکینتاش SE است که توسط Apple Computer از مارس 1987 تا اکتبر 1990 فروخته شد. این مکینتاش پیشرفت قابل توجهی در طراحی Macintosh Plus داشت و همزمان با Macintosh II توسط اپل معرفی شد.

“این یک راه طولانی بوده است. ساجد به خبرنگاران گفت: «از اینکه اپل در حال افتتاح یک فروشگاه در هند است، خوشحالم.

ساجد، یک طراح UX، در حالی که منتظر باز شدن فروشگاه Apple BKC بود، به خبرنگاران گفت که از معرفی فروشگاه در هند بسیار هیجان زده است و هیچ محصولی قابل مقایسه با اپل وجود ندارد که هنگام ایجاد آن لذت زیادی برای او ایجاد کند. من از رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ، آی‌مک، آب‌نبات‌های رنگی، کل طیف اپل استفاده کرده‌ام. کار با محصولات اپل یک لذت واقعی است. هیچ محصول دیگری در هنگام طراحی به شما آنقدر شادی نمی دهد.

افتتاح اولین فروشگاه خرده فروشی اپل در هند مصادف با بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این شرکت در کشور در سال 2023 است. اپل در یک اعلامیه رسمی محل اولین فروشگاه خرده فروشی خود را فاش کرد.

«این هفته، در حالی که اپل بیش از 25 سال در هند را جشن می گیرد، این شرکت با افتتاح اولین فروشگاه اپل در کشور، همراه با ابتکارات زیست محیطی جدید و نقطه عطف کلیدی در جامعه به سرعت در حال رشد هند، توسعه بزرگی را رقم می زند. توسعه دهندگان،» این شرکت در بیانیه ای گفت.

در همین حال، یکی از طرفداران اپل، آی پاد 10 ساله خود را به اپل BKC آورد به این امید که تیم کوک آن را شخصی سازی کند.

مشتریان می توانند در محل BKC درباره کالاها و خدمات شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنند. طبق گزارشات، Apple BKC با در نظر گرفتن آینده ساخته شده است. فروشگاه BKC اپل یکی از کم مصرف ترین مکان های این شرکت در جهان است که دارای یک آرایه خورشیدی اختصاصی است و هیچ وابستگی به سوخت های فسیلی برای عملیات ندارد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام