«عجیب‌ترین» چیزهایی که مسافران «فراموش» اوبر در تاکسی‌ها پشت سر می‌گذارند، فاش شد

«عجیب‌ترین» چیزهایی که مسافران «فراموش» اوبر در تاکسی‌ها پشت سر می‌گذارند، فاش شد

تصویر بازنمایی رویترز

اپلیکیشن تاکسی Uber فهرست سالانه اقلامی را که مسافران «فراموش» آن‌ها سال گذشته در تاکسی جا گذاشتند، به اشتراک گذاشت. و برخی از اقلام کاربران را شگفت زده کرده است.

نکات برجسته این لیست اشیایی مانند خون تقلبی، کنسول های بازی، گنجه، حیوانات خانگی دیگران و سنجاقی بود که عیسی را در حالی که تکه ای پیتزا در دست دارد نشان می داد.

این فهرست همچنین شامل وسایل بسیار شخصی، اسباب بازی های جنسی، قیچی، کاندوم، دندان، دندان مصنوعی، مانیتور مچ پا و غیره بود.

گم شده و پیدا شده: مرد کانادایی با توانایی های متفاوت پس از 30 سال پس از گم شدن نام خود را به یاد می آورد

چیزهای با ارزشی را در فرودگاه گم کرده اید؟ امنیت فرودگاه آن را برای شما پیدا خواهد کرد

در 27 آوریل، کسب و کار اشتراک سواری فهرست سالانه خود را فاش کرد، که نگاهی اجمالی به برخی از نادیده گرفته‌شده‌ترین و همچنین بسیار جالب‌ترین کالاها را ارائه می‌کرد.

فهرست فراموش‌کارترین شهرها را نشان می‌دهد – آمار اوبر نشان می‌دهد که جکسونویل، فلوریدا، سن آنتونیو، تگزاس، پالم اسپرینگز، کالیفرنیا، هیوستون، تگزاس، و سالت لیک سیتی، یوتا، و همچنین زمان‌های روز، روزهای هفته. و روندهای جهانی در فراموشی.

بر اساس گزارش اوبر، ده کالایی که اغلب در مکان های نابجا قرار می گیرند عبارتند از لباس، تلفن، کیف و کوله پشتی، هدفون، جواهرات، کلید، کتاب، لپ تاپ و ساعت.

با توجه به لیست 50 نفر برتر اوبر، زیور کریسمس دنی دویتو، اقلامی بود که در خودرویی که «بی نظیرترین» در نظر گرفته می شد، باقی مانده بود.

یک پودل اسباب بازی، یک دستگاه مه شکن، یک مانیتور مچ پا، 16 اونس خون تقلبی، یک چاپگر، یک ویبراتور کنترل از راه دور و یک سنجاق که عیسی را در حالی که تکه ای پیتزا در دست دارد، از دیگر موارد قابل توجه هستند.

یک شمشیر نوری، همستر، دو تله موش نقاشی شده، یک برگه وکالت از کنسولگری ترکیه، لاک پشت های خانگی، یک تخته ماهی تن آبی باله، احترام به خود، یک دستگاه اسلوشی و یک دندان مصنوعی از دیگر مواردی بودند که در لیست 50 نفر برتر قرار گرفتند. .

اوبر از افزایش شدید محصولات هری پاتر و دیزنی به‌ویژه گوش‌های مینی خبر داد.

به گفته اوبر، سال گذشته بیش از 40 مورد از دست دادن دندان وجود داشت، اما گریل الماس کمتر بود.

در حین سواری، تعداد زیادی شانه سرد به دلیل ترک تعدادی کالای «خصوصی» از جمله چاقو، کاندوم، اسباب بازی های جنسی و شال توسط مسافران وجود داشت.

بیش از 70 کنسول بازی باقی مانده بودند، که نینتندو سوییچ بیشترین دستگاه بازی را در اوبرز از دست می داد.

اوبر به کاربران هشدار می‌دهد که ماری‌جوانای پزشکی و تفریحی خود را هنگام خروج با خود ببرند و می‌گوید: «ما شاهد افزایش «زیاد» در کالاهای فراموش‌شده گنجه بوده‌ایم.

اوبر اظهار داشت که مشتریان در تایوان یک بسته هدیه مانند زرده تخم مرغ، کمربند سیاه، فشار خون، عروسک دلفین زرد روشن و غذای سگ را پشت سر گذاشتند، در حالی که کانادایی ها گزارش دادند که همه چیز را از دست داده اند، از ملحفه گرفته تا خودکار اپل و قفسه حمام

فراموشی ترین روزها

در ایالات متحده، شنبه و یکشنبه به عنوان فراموشی ترین روزهای هفته، ساعت 11 بعد از ظهر محبوب ترین زمان از روز برای گزارش گم شدن وسایل و به نظر می رسد که آوریل ماه با بالاترین میزان است. از فراموشی

چگونه کالاهای گم شده در اوبر را پس بگیریم؟

هر کسی که به طور تصادفی چیزی را در ماشین جا می‌گذارد، می‌تواند به صفحه راهنمای Uber مراجعه کند، که نحوه بازیابی آن را توضیح می‌دهد.

سواران همچنین می‌توانند از این برنامه استفاده کنند، منوی اصلی را با کلیک کردن بر روی نماد منو باز کنند، «سفرهای شما» را انتخاب کنند، روی سفری که مورد گم شده کلیک کرده و سپس «یافتن آیتم گمشده» را انتخاب کنند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام