عذابهای دوره ای اضطراب “شک کردن توماس”: سلمان خورشید در کنگره درباره انتقاد کاپیل سیبال

خورشید ، در یک پست در فیس بوک ، گفت اگر روحیه رای دهندگان در برابر ارزشهای لیبرالی که حزب مورد حمایت و گرامی داشته است مقاوم است ، باید برای یک مبارزه طولانی آماده شود تا اینکه به دنبال میانبرها برای رسیدن به قدرت باشد.

دهلی نو: در میان س questionsالات مطرح شده توسط برخی از نمایندگان کنگره در مورد عملکرد “نظرسنجی بهار” حزب ، سلمان خورشید ، رهبر ارشد ، روز سه شنبه به دنبال چنین همکاران حزب رفت و آنها را “شک در توماس” که به طور دوره ای “عارضه اضطراب” رنج می برند ، جستجو کرد.

در یک پست فیس بوکی که با یک دوبیتی اردو شاهنشاه مغفر امپراطور مغول آغاز شد ، خورشید وزیر پیشین اتحادیه ، که از رهبرانی است که به خانواده گاندی نزدیک هستند ، گفت اگر روحیه رای دهندگان در برابر ارزشهای لیبرالی که حزب دارد مقاومت کند مورد حمایت و گرامی قرار می گیرد ، باید برای یک مبارزه طولانی مدت آماده شود تا اینکه به جستجوی راه های کوتاه برای به قدرت رسیدن دوباره خود بپردازد.

شک به توماس که دچار درد اضطراب دوره ای است ، کنگره سلمان خورشید در مورد انتقاد از کاپیل سیبالس

وی با استناد به دوبیتی آخرین حاکم مغول که در مورد جستجوی نقصهایی است که باعث می شود دیگران دیگران را ناقص نبینند ، گفت که سخنان بهادر شاه ظفر می تواند یک همراه مفید برای بسیاری از همکاران حزب ما باشد که “دچار اضطرابهای دوره ای” می شوند.

برخی از رهبران ارشد کنگره از جمله کاپیل سیبال پس از عملکرد ناخوشایند حزب در نظرسنجی های مجمع بهار که اخیراً برگزار شده است ، خواستار درون نگری شده اند ، پس از آن علی رغم عضو اصلی اتحاد بزرگ مخالف ، رشتریا جاناتا دال ، حاکم NDA به قدرت در این ایالت بازگشت. نمایش قوی و در حال ظهور به عنوان بزرگترین حزب.

تعداد کمی از رهبران RJD و همچنین کنگره عملکرد زیر مجموعه حزب قدیمی بزرگ را مقصر دانستن اتحاد مخالف در کسب آرا majority اکثریت در انتخابات مجلس بحار دانسته اند.

طارق انور ، دبیر كل حزب و یك رهبر باسابقه از بیهار ، در اوایل این هفته اذعان داشت كه كمبودهایی وجود دارد كه به دلیل آن كنگره در نظرسنجی های بیهار نسبت به سایر اعضای “ماهاگاتبندان” عملکرد بدتری داشته و ادعا می كند كه فرماندهی عالی در مورد جدی است درون نگری و همچنین تجزیه و تحلیل دقیق نتایج.

“وقتی ما خوب کار کنیم ، مسلماً تا حدودی به ندرت اتفاق می افتد که آنها آن را مسلم می دانند. اما وقتی کم کاری می کنیم ، حتی کار بدی هم نمی کنیم ، آنها سریع ناخن های خود را گاز می گیرند. به نظر می رسد ناخن های کمی برای ناامیدی های آینده باقی مانده است. آیا واقعاً مورد نزاع کارگران بد با ابزارشان است؟ ” خورشید گفت.

وی با اشاره به اینکه همه اعضای حزب از ادامه بدبختی های کنگره که برخی تصمیم گرفته اند آن را “ماجراهای ناگوار ما” توصیف کنند ، گیج و مبهوت هستند ، گفت که چیزی به نام ایمان ، لزوماً کور ، در سرنوشت وجود دارد.

خورشید اظهار داشت ، داروی مورد علاقه “شک در توماس” ، درون نگری و رهبری جمعی ، هیچ خسارتی جانبی نخواهد داشت اما کمی بیش از حد ارزیابی شده است.

وی گفت: “رستگاری واقعی ما ممکن است در درک ذهن شهروند معاصر باشد ، که تحت تأثیر شرایط غالب قرار گرفته و تحت تأثیر یک معجون خودخواهانه از حسادت و سوicion ظن اجتماعی است ، اگر نه نفرت ، توسط رژیم حاکم تغذیه شود.”

وی گفت: “اگر روحیه رای دهندگان در برابر ارزشهای لیبرالی كه مورد حمایت و حمایت آنها بوده ایم مقاوم باشد ، باید برای یك مبارزه طولانی مدت آماده باشیم نه اینكه بدنبال كوتاه مدت برای رسیدن به قدرت باشیم.”

وی ادعا كرد كه كنار آمدن از قدرت در زندگی عمومی مورد پذیرش قرار نمی گیرد ، اما اگر نتیجه ی سیاست های اصولی باشد ، باید با افتخار پذیرفته شود. وی گفت ، بنابراین پرهیز دائمی از برخی افراد نباید درون گرایی بی هدف باشد بلکه برای تأیید مجدد اصول اساسی است که کنگره به آن اعتقاد دارد.

“اگر ما صریحاً یا ضمنی مایل به سازش با اصول خود برای به دست آوردن قدرت هستیم ، ممکن است چمدان خود را نیز ببندیم. این مسئله دیگری است که ادغام سیاست های اصولی ما ، مانند هر علتی ، نیاز به ارزیابی مجدد و بازنویسی دوره ای از استراتژی و تدارکات ، “او گفت.

وی افزود: این کارها در رسانه ها برای دشمنان ما انجام نمی شود تا سریعاً آن را آزمایش کنند.

اظهارات وی در پی ابراز نارضایتی در داخل کنگره در پی نمایش ضعیف حزب در نظرسنجی های مجمع بهار رخ داد که بخشی از رهبران خواستار اقدام و درون نگری بودند.

با این وجود خواستار اصلاح و پاسخگویی در مورد نزاع نظرسنجی های بیهار ، مخالفت های سریع احزاب را که رهبر پیشکسوت اشوک گهلو را به منصه ظهور رسانده بود دعوت کرد تا بگوید که کنگره همیشه از بحران خارج شده است.

اظهارات Gelot به دنبال انتقاد علنی سیبال از رهبری کنگره و اظهارات وی مبنی بر اینکه زمان درون نگری به پایان رسیده است و افراد دیگر حزب را به عنوان گزینه ای م alternativeثر نمی دیدند.

ویوک تانخا ، عضو کنگره راجیا سبها ، با حمایت از سیبال ، گفت که اکنون زمان اقدام است ، در غیر این صورت خیلی دیر است.

خورشید ، در پست خود ، گفت که نبرد برای هند لیبرال که توسط میراث غنی سنت های انسان گرایانه هند اطلاع داده شده است ، نمی تواند با دل سستی و کسانی که مایل به پذیرش محرومیت و فداکاری نیستند ، همراه شود.

خورشید گفت: “نجیب ترین ارزشهای نهضت آزادی و تعهد پدران بنیانگذار ما (و مادران) به دلیل فداکاری هایی که از نظر جان و مال انجام داده اند ، برجسته بودند.”

“امروز به گفته شاه لیر از ما خواسته شده است” تا مدتی از سعادت پرهیز كنیم “. بگذارید بی صبری ما به سمت کسانی باشد كه اخلاق انسانی گرایانه تمدن بزرگ هند را تحقیر كرده اند نه اینكه برداشت های خود را از صحراها تصور كنند.” گفت

وزیر سابق اتحادیه گفت: ذهن های بزرگ به خود شک دارند ، نه به استکبار شک در جهان پیرامون خود.

سیبال ، وزیر اسبق اتحادیه ، مصاحبه رسانه ای خود را برچسب گذاری کرد و روز دوشنبه در توئیتی نوشت: “ما هنوز در مورد نظرسنجی های اخیر چیزی نمی شنویم … شاید رهبری کنگره فکر می کند که این کار باید طبق معمول باشد.”

کنگره از 70 کرسی که در بیهار به عنوان بخشی از اتحاد بزرگ به رهبری RJD به رقابت پرداخت ، 19 جایزه را به دست آورد. این اتحاد مخالف با 110 کرسی به پایان رسید ، در حالی که NDA قدرت خود را با 125 کرسی در مجمع 243 عضو حفظ کرد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.