عکسهای مفهومی “BE”: Jungkook به اعضای BTS V ، RM و Jimin می پیوندد. در مورد اهمیت “موسیقی” در زندگی او باز می شود | اخبار فیلم کی پاپ

گروه موسیقی K-pop BTS نیازی به معرفی ندارد زیرا Bangtan Boys هنوز با آهنگ “Dynamite” در رده های بالای جدول موسیقی قرار دارد. در حالی که آهنگ هنوز روندی پرطرفدار دارد ، سپته در حال آماده شدن برای انتشار آلبوم بعدی خود “BE” است.

در حالی که BTS ARMY از آلبوم آینده بسیار هیجان زده است ، BTS در شبکه های اجتماعی شرکت کرد تا عکس های مفهومی Jungkook ‘BE’ را به اشتراک بگذارد. در حالی که تصاویر V ، RM و جیمین باعث شعله ور شدن اینترنت شده است ، اضافه شدن Jungkook منجر به سقوط می شود. تصاویر مفهومی “BE” را اینجا ببینید:

خواننده 23 ساله BTS ، که می توان پیراهن و شلوار ابریشمی را به همراه یک تی شرت مشکی پوشید ، همچنین در مورد اتاق خود سرپرستی صحبت کرد. وی گفت: “این اتاق با دو علاقه من تزئین شده است: موسیقی و بلندگو. این مظهر تجسم همه موارد من است ، با تاکید ویژه بر موسیقی و بلندگو. من می خواستم یک اتاق پر از موسیقی ایجاد کنم تا بیننده بتواند نگاه اجمالی داشته باشد موسیقی می تواند منبع راحتی ، خوشبختی و قدرت باشد. امیدوارم بتوانید به موسیقی گوش دهید که به شما قدرت ، راحتی و شادی می بخشد و از این کار خوشحال باشید. ”

در حالی که RM ، V و جیمین هنگامی که در اتاق های خود سرپرستی مشترک زندگی می کردند ، عشق زیادی دریافت می کردند ، کوکی پاسخ مثبت از BTS ARMY دریافت کرده است.