عکس های مفهومی “BE”: اعضای BTS RM ، Jimin و V با آخرین کلیک ها ارتش را در لبه صندلی های خود ترک می کنند | اخبار فیلم کی پاپ

گروه محبوب K-pop پاپ کره جنوبی BTS با انداختن عکسهای مفهومی جداگانه برای آلبوم آینده خود “BE” ، ARMY را به وجد آورده است. رهبر BTS RM به همراه جیمین و وی با یک نگاه اجمالی عکسبرداری خود ، ارتش را در لبه صندلی های خود قرار داده اند.

در حالی که V aka Kim Taehyung ، که بخش مدیریت بصری آلبوم آینده را مدیریت می کند ، اولین کسی بود که در عکس های مفهومی حضور داشت. این خواننده یک تی شرت گرد گرد سفید را با یک شلوار لحافی ستاره ای به دست می کند.

عکسهای مفهومی Post V ، احساس پاپ جیمین توجه همه را در شبکه های اجتماعی جلب کرد. خواننده 25 ساله دیده می شود که لباس مشکی را در فتوشات مفهومی که توسط گل احاطه شده است ، به تن کرده است.

رهبر BTS RM معروف به کیم نامجون در حالی که با یک سه راهی سفید که با شلوارک شطرنجی و روپوش تیم شده است ، برای لنزها عکس می گیرد ، راحت است. این عکس مفهومی نمایی از اتاق نظافت شخصی RM را به ما نشان می دهد.

در همین حال ، “BE” قرار است در تاریخ 20 نوامبر همراه با تیتراژ “Life Goes On” منتشر شود. نه تنها این بلکه Bangtan Boys همچنین برای اولین بار “Life Goes On” را در جوایز موسیقی 2020 آمریکا در 22 نوامبر اجرا می کند.