فاز 3 رأی گیری انتخابات بیهار 2020: هنوز برگه رأی دهندگان عکس ندارید؟ در اینجا نحوه دانلود آن از nvsp.in آورده شده است

پس از بررسی نام خود در لیست انتخابات ، می توانید برگه یا شناسه رأی دهنده خود را بارگیری کنید. هر رأی دهنده ملزم به همراه داشتن برگه رأی دهنده به همراه کارت شناسایی رأی دهنده خود است

فاز 3 رأی گیری انتخابات بیهار 2020: هنوز برگه رأی دهندگان عکس ندارید؟  در اینجا نحوه دانلود آن از nvsp.in آورده شده است

تصویر نمایندگی رویترز

شمارش آرا در انتخابات سه مرحله ای در بیهار – از 28 اکتبر تا 7 نوامبر – در 10 نوامبر در میان کووید -19 پاندمی.

فاز 3 انتخابات مجمع بیهار 2020 در روز شنبه برگزار می شود (7 نوامبر)، طی آن رای دهندگان در 78 حوزه انتخابیه رأی خواهند داد.

دوره مجمع قانونگذاری بیهار با 243 عضو در 29 نوامبر به پایان می رسد. از کل قدرت ، 38 صندلی برای SC و دو صندلی برای ST اختصاص داده شده است.

حدود 2.35 کرور نفر قرار است در مرحله سوم انتخابات در ایالت قلب هند هردو رای دهند.

اما قبل از استفاده از حق رای دادن ، رأی دهندگان باید بررسی کنند که آیا نام آنها در لیست رأی دهندگان قرار گرفته است یا خیر و برگه رأی دهندگان را بارگیری کنند که برای رأی دادن در انتخابات آینده باید همراه با شناسنامه عکس در محل رأی گیری شما ارائه شود.

اگر نام شما در لیست رأی دهندگان نباشد ، مسئولان غرفه رأی دادن به شما اجازه نمی دهند رأی دهید.

معمولاً فیش های رأی دهندگان (که به عنوان اثبات وجود نام شما در لیست انتخابات است) توسط احزاب سیاسی مختلف در دسترس رأی دهندگان قرار می گیرد. اما اگر هنوز مال خود را دریافت نکرده اید چه می کنید؟

کمیسیون انتخابات به رأی دهندگان این امکان را می دهد تا نام آنها را در لیست انتخابات بررسی کرده و برگه رأی دهندگان عکس خود را از پورتال nvsp.in بارگیری کنند. هر رأی دهنده موظف است برگه رأی دهنده عکس خود را به همراه کارت شناسایی رأی دهنده خود (که به آن کارت شناسایی هویت عکس یا EPIC یا شناسه رأی دهنده نیز می گویند) که توسط کمیسیون انتخابات هند (EC) یا سایر اسناد هویتی تصویب شده صادر شده ، همراه داشته باشد.

در اینجا مراحل بارگیری برگه رای دهنده شما وجود دارد:

مرحله 1. به وب سایت رسمی پورتال خدمات ملی رای دهندگان – nvsp.in مراجعه کنید

مرحله 2. بر روی گزینه “Search Your Name in Electoral Roll” کلیک کنید

مرحله 3. مدارک تحصیلی خود را پر کنید

مرحله 4. دکمه “جستجو” را فشار دهید

مرحله 5. نام شما در پایین صفحه ظاهر می شود

مرحله 6. بر روی مشاهده جزئیات کلیک کنید و صفحه به لیست رای دهنده شما هدایت می شود.

مرحله 7. روی “چاپ اطلاعات رأی دهنده” در پایین برگه رأی دهنده خود کلیک کنید و یک چاپ را انجام دهید.

در صورتی که نام شما بعد از سه مرحله اول ظاهر نشود ، احتمالاً شما مجاز به رای دادن در انتخابات مجمع بیهار 2020 نیستید. لیست کامل حوزه های انتخابیه در اینجا موجود است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.