فاز 3 رأی گیری Bihar Election 2020: کارت شناسایی رأی دهنده ندارید؟ در اینجا لیستی از اسناد جایگزین که می توانید استفاده کنید وجود دارد

برای دادن رای خود در انتخابات مجمع 2020 بیهار ، همراه داشتن کارت شناسایی رأی دهنده الزامی است. بهترین سندی که می توان حمل کرد شناسنامه عکس است

فاز 3 رأی گیری Bihar Election 2020: کارت شناسایی رأی دهنده ندارید؟  در اینجا لیستی از اسناد جایگزین که می توانید استفاده کنید وجود دارد

تصویر نمایندگی رویترز

امروز رأی گیری برای مرحله سوم و مرحله نهایی انتخابات بیهار 2020 آغاز شده است (شنبه ، 7 نوامبر) با رای دهندگان از 94 حوزه انتخابیه از 7 صبح رأی می دهند. شمارش آرا در 10 نوامبر انجام خواهد شد.

برای مرحله یک در 28 اکتبر ، 71 حوزه انتخابیه در 16 منطقه گنجانده شد. برای مرحله دو در 3 نوامبر ، 94 حوزه انتخابیه در 17 منطقه به رای گیری و برای مرحله سوم ، در 7 نوامبر ، 78 حوزه انتخابیه در 15 منطقه تحت پوشش قرار می گیرند.

برای رأی دادن ، هر رأی دهنده موظف است یک برگ رأی دهنده (همراه با کارت شناسایی رأی دهنده خود (همچنین به عنوان کارت هویت عکس Electors یا EPIC یا شناسه رأی دهنده) شناخته می شود) همراه داشته باشد. کمیسیون انتخابات هند (EC).

اما اگر کارت شناسایی رای دهنده خود را نداشته باشید ، چه می کنید؟ آیا اسنادی وجود دارد که بتواند به عنوان جایگزین عمل کند؟

در اینجا لیستی از اسنادی وجود دارد که رای دهندگان می توانند به جای کارت شناسایی رأی دهنده به عنوان مدرک هویت عکس برای رأی دادن استفاده کنند:

1. گذرنامه
2. گواهینامه رانندگی
3. شناسنامه خدمات دولت ایالتی یا دولت مرکزی
4. کارت PAN
5. کارت آدار
6. دفترچه صادر شده توسط بانک یا اداره پست
7. کارت شغلی MGNREGA
8. کارت بیمه درمانی صادر شده توسط وزارت کار
9. سند بازنشستگی همراه با عکس
۱۰- برگه عکس رأی دهنده تصدیق شده توسط کمیسیون انتخابات
11. شرکت های سهامی عام
12. دفترچه های راهنمای صادر شده توسط بانک ها یا اداره پست
13. سند بازنشستگی همراه با عکس و شناسنامه رسمی که برای نمایندگان مجلس ، MLAs و MLCs صادر شده است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.