فرودگاه شانگهای پس از گزارش موارد COVID-19 در بین حمل کنندگان بار ، آزمایش انبوه کارکنان را انجام می دهد

خبرگزاری شینهوا گزارش داد ، بیش از 17،700 نفر تا صبح دوشنبه با بیش از 11،500 آزمایش منفی سواب شده بودند

فرودگاه شانگهای پس از گزارش موارد COVID-19 در بین حمل کنندگان بار ، آزمایش انبوه کارکنان را انجام می دهد

کارکنان بهداشتی با لباس های محافظ و منتظر انجام آزمایشات ویروس کرونا ویروس COVID-19 بر روی کارکنان فرودگاه پودونگ شانگهای. خبرگزاری فرانسه

پکن: کارکنان بزرگترین فرودگاه بین المللی شانگهای پس از یک شیوع کوچک با آزمایش گسترده روبرو هستند کووید -19 در این شهر با چندین کارگر حمل بار حمل و نقل شد ، و برنامه هایی برای واکسیناسیون کارگران پر خطر در دست اجرا بود.

زندگی در چین ، جایی که ویروس برای اولین بار در اواخر سال گذشته ظهور کرد ، پس از آزمایش دقیق و قفل شدید ، تا حد زیادی به حالت عادی برگشته است ، اما طی ماه های اخیر یک سری شیوع محلی پراکنده وجود داشته است.

شانگهای گزارش کرده است که شش عفونت محلی مرتبط با فرودگاه در این ماه گزارش شده است که بیشتر موارد در چند روز گذشته بوده است.

یکشنبه تا دوشنبه شب ، کارگران با تجهیزات محافظتی کامل ، کارکنان فرودگاه بین المللی پودونگ را برای انجام آزمایش ویروس به یک پارکینگ چند طبقه سوق می دهند ، با فیلم هایی که توسط مقامات بهداشتی شانگهای به صورت آنلاین منتشر شده است ، تعداد زیادی از افرادی که به این مرکز مراجعه می کنند نشان می دهد.

بیش از 17،700 نفر تا صبح دوشنبه در رانندگی برای آزمایش کارکنان محموله فرودگاه ، سواب شده بودند شین هوا آژانس خبری گزارش داد و نتایج تاکنون بیش از 11،500 منفی بوده است.

در آینده به کارگران باربری Frontline آزمایشات منظمی داده می شود و به افرادی که در مشاغل پر خطر هستند نیز واکسن داده می شود کووید -19 ، شین هوا افزود ، به نقل از معاون رئیس شانگهای ژو جونلونگ ، که گفت این فرایند داوطلبانه است.

چین تجربی داده است کووید -19 واکسن برای افرادی از جمله کارمندان دولت ، دانشجویان بین المللی و کارگران ضروری که از ژوئیه به خارج از کشور می روند.

روز دوشنبه مقامات گفتند که در اواخر ماه اکتبر دو کارگر حمل بار در فرودگاه که آزمایش آنها مثبت بود وارد کانتینر وارد شده و بدون ماسک از آمریکای شمالی می شوند.

چین با ظهور موارد محلی ، کمپین های آزمایش گسترده را آغاز کرده است و مقامات اخیراً تمرکز خود را به واردات مواد غذایی منجمد و سایر واردات معطوف کرده اند ، که علت اصلی آن تجدید حیات عفونت های محلی است.

همچنین مجموعه ای از موارد داخلی در شهر بندری تیانجین در شمال کشور گزارش شده است ، جایی که رسانه های دولتی اعلام کردند 2.6 میلیون نفر در حال آزمایش هستند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. ابزارهای معروف از جمله مشخصات لپ تاپ ، تبلت و موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.