فلز مرموز “https://www.firstpost.com/tech/science/obelisk” در صحرای آمریکا بشقاب پرنده وحشی و تئوری های توطئه در سراسر جهان را ترسیم می کند

یک فلز مرموز “https://www.firstpost.com/tech/science/obelisk” که در صحرای دور افتاده غرب ایالات متحده آمریکا به خاک سپرده شد ، تصورات ردیاب های بشقاب پرنده ها ، نظریه پردازان توطئه و طرفداران استنلی کوبریک را در سراسر جهان ملتهب کرده است.

ستون براق و مثلثی – که تقریباً 12 فوت از صخره های قرمز جنوب یوتا بیرون زده است – چهارشنبه گذشته توسط مقامات محلی گیج و شمرده که گوسفندهای دو شاخ را از هوا می شمرد ، مشاهده شد.

اعضای خدمه اداره ایمنی عمومی در یوتا برای تحقیق ، “یک مانیتور فلزی را که در زمین نصب شده بود” یافتند اما “هیچ نشانه مشخصی از اینکه چه کسی می تواند یکپارچه را در آنجا قرار داده باشد” یافت.

آژانس روز دوشنبه در بیانیه ای زبون گونه هشدار داد: “نصب سازه ها یا هنرها بدون مجوز در زمین های عمومی تحت مدیریت فدرال ، غیرممکن است که از کدام سیاره باشید.”

اخبار این کشف به سرعت در فضای مجازی ویروسی شد و بسیاری به شباهت این شی با مونولیت های عجیب و غریب عجیب و غریب اشاره کردند که جهش های بزرگی را در پیشرفت انسان در داستان علمی-تخیلی کلاسیک کوبریک “2001: ادیسه فضایی” ایجاد می کند.

دیگران در مورد کشف آن در طی یک سال آشفته که جهان را گرفتار بیماری همه گیر Covid-19 کرده است ، اظهار نظر کردند و خوش بینانه حدس زدند که این می تواند عملکردی متفاوت داشته باشد.

“این دکمه” تنظیم مجدد “برای سال 2020 است. آیا کسی لطفا سریع آن را فشار دهید؟” به شوخی یکی اینستاگرام کاربر.

دیگری نوشت: “از نزدیک می خوانید:” واکسن Covid داخل “.

با توجه به اینکه مقامات از ترس مکان انبوهی از بازدیدکنندگان کنجکاو به بیابان دورافتاده خودداری می کنند ، یک مسابقه نیز به صورت آنلاین برای مکان یابی “https://www.firstpost.com/tech/science/obelisk” آغاز شده است. “با استفاده از سازندهای سنگی اطراف

  ابلیسک اسرارآمیز فلز در بیابان های ایالات متحده بشقاب پرنده وحشی و تئوری های توطئه در سراسر جهان را ترسیم می کند

یکپارچه فلزی در بیابان یوتا برجسته می شود. AP

برت هاچینگز ، خلبان هواپیمایی که بر فراز ابلیسک پرواز کرد ، حدس زد که این ابلیسک توسط “برخی از هنرمندان موج جدید” کاشته شده است.

برخی از ناظران به شباهت این شی با کار آوانگارد جان مک کراکن ، هنرمند آمریکایی که مدتی در نزدیکی نیومکزیکو زندگی کرد ، اشاره کردند و در سال 2011 درگذشت.

روز سه شنبه سخنگوی نماینده وی دیوید زویرنر گفت این یکی از کارهای مک کراکن نبوده بلکه احتمالاً توسط یکی دیگر از هنرمندان ادای احترام شده است.

اما بعداً همان روز زویرنر اظهارات دیگری ارائه داد که در آن وی اظهار داشت که این قطعه در واقع توسط مک کراکن بوده است ، به این معنی که تقریباً یک دهه در صحرا کشف نشده بود.

زویرنر گفت: “گالری در این مورد تقسیم شده است.” “من معتقدم این قطعاً توسط جان است.”

وی افزود: “چه کسی می دانست که سال 2020 یک سورپرایز دیگر برای ما بود. درست زمانی که فکر کردیم همه را دیده ایم. بیایید برویم آن را ببینیم.”

در هر صورت ، هاچینگز اعتراف کرد که این “در مورد عجیب ترین چیزی است که من در آنجا دیده ام ، در تمام سالهای پروازم.”

وی به کانال خبری محلی گفت: “ما به نوعی شوخی می کردیم که اگر یکی از ما ناگهان ناپدید شود ، بقیه هم برای این کار تلاش می کنیم.” KSLTV.