قطار حامل مواد خطرناک در مین از ریل خارج شد

ایالات متحده: قطار حامل مواد خطرناک در مین از ریل خارج شد

این تصویر که از صفحه فیس بوک Rockwood Fire & Rescue به دست آمده است، قطاری را نشان می دهد که حامل مواد بالقوه خطرناک در نزدیکی Rockwood، روستایی در شهرستان سامرست که در همسایگی دریاچه Moosehead، مین در 15 آوریل 2023 از ریل خارج شده است. (عکس از Rockwood Fire & Rescue / خبرگزاری فرانسه)

دهلی نو: گزارش ها حاکی از آن است که یک قطار در ایالت مین در شمال آمریکا از ریل خارج شده است و مقامات نگران هستند که مواد خطرناک در آن وجود داشته باشد.

سازمان آتش‌نشانی و نجات راک‌وود، مین روز شنبه در فیسبوک نوشت: «خروج قطار از ریل با آتش‌سوزی در شمال چوب سنگ، مواد خطرناک لطفاً روشن بمانید!»

یک عکس فوری از این حادثه که توسط تیم آتش نشانی و نجات به اشتراک گذاشته شده است، قطاری را نشان می دهد که از ریل خارج شده و آتش سوزی در منطقه ای پوشیده از برف جنگلی در حال وقوع است. بر اساس گزارش‌های رسانه‌ها، مشخص نیست که آیا کسی در خروج از ریل آسیب دیده است یا خیر.

راک وود، مین در شمال مین، در سمت غربی دریاچه موس هد، حدود 45 مایلی از مرز کانادا واقع شده است.

به گفته نماینده شرکت کانادایی پاسیفیک کانزاس سیتی لیمیتد (CPKC)، هیچ یک از مواد خطرناک آتش نگرفته است. اخبار فاکس.

سخنگوی CPKC اظهار داشت که قطار حدود ساعت 8:30 صبح به وقت شرقی به دلیل “شستشوی ریل” از ریل خارج شد، که تصور می شود به دنبال یک بارندگی شدید شدید که بالاست و جاده زیر ریل را می برد، یک اتفاق عادی است.

با توجه به خدمات جنگل مین (MFS)، “انباشته شدن ذوب یخ و زباله” می تواند به این شسته شدن کمک کند.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام