قطار ژاپنی با موضوع پوکمون در حال گسترش است. تماشا کردن

'پیکاچو-چو': اینترنت از طریق قطار با موضوع پوکمون در ژاپن در حال حرکت است

اسکرین گراب. اینستاگرام/@billybiehl

شخصیت پیکاچو در سراسر جهان نمادین است، به خصوص در ژاپن، جایی که کل جهان پوکمون به وجود آمد. به عنوان چهره این فرنچایز، محبوبیت پیکاچو همیشه در کانون توجه قرار می گیرد زیرا همچنان محبوب ترین پوکمون تا به امروز باقی مانده است. در حالی که اسباب‌بازی‌های نرم، بازی‌ها و لوازم جانبی با تم پیکاچو بسیار رایج شده‌اند، ژاپن اکنون قطاری با تم پیکاچو راه‌اندازی کرده است که پر از رنگ و کاملاً شایان ستایش است. یک وبلاگ نویس مسافرتی اخیراً در اینستاگرام آمده و ویدیویی از تجربه خود در سفر با قطار منحصر به فرد در منطقه ایچینوسکی این کشور به اشتراک گذاشته است. این ویدیو مطمئناً احساس می‌کند که چمدان‌های خود را برای سفر به ژاپن ببندید.

این وبلاگ نویس، به نام بیلی بیهل، یک هفته پیش این ویدئو را در صفحه اینستاگرام خود با عنوان “قطار پیکاچو – ایچینوسکی، ژاپن” به اشتراک گذاشت.

همانطور که ویدیو پخش می شود، بیلی را نشان می دهد که در اطراف پلت فرم ویژه طراحی شده با برچسب ها و طرح های Pikachu حرکت می کند. او سپس قطار زرد رنگی را که در حال نزدیک شدن به سکو است نشان می دهد. سپس سوار قطار می شود و نشان می دهد که چگونه فضای داخلی با طرح های پیکاچو، رنگ های روشن و حتی توپ های پوک روی صندلی ها تزئین شده است. چیزی که جذاب تر است یک کابین مجزا است که یک اسباب بازی نرم پیکاچو بزرگ در مرکز آن و بسیاری از اسباب بازی های دیگر در اندازه های مختلف روی کاناپه ها قرار گرفته است.

«در مسیر یافتن مسیر قطارتان، همه چیز با پیکاچوس تزئین شده است، قطاری با تم پیکاچو به رنگ زرد روشن نزدیک می شود. هنگامی که سوار شدید، خواهید دید که کل داخل قطار با تم پیکاچو است و بسیار دقیق است. وقتی قطار شروع به حرکت کرد، می توانید کفش های خود را در بیاورید و به سمت کابین پیکاچو بروید. دارای دو کاناپه و یک پیکاچو بزرگ در مرکز، و چندین پیکاچو کوچکتر برای پاتوق کردن است! فوق العاده راحت است. این یک تجربه منحصر به فرد بود و باید در شمال ژاپن انجام داد.

این ویدیو قبلا میلیون ها بازدید داشته است. همانطور که یکی از کاربران نوشت، کاربران رسانه های اجتماعی مشتاق بودند که سوار “پیکاچو-چو” شوند.

“امیدوارم روزی سوار این قطار شوم! با تشکر از شما برای به اشتراک گذاری!!” یک نظر خوانده شده

یکی از بینندگان گفت: «من پیکاچو را دوست دارم، اما این خیلی زیاد است.

یک حساب کاربری نوشت: “دانگ، یک کار دیگر که باید در ژاپن انجام دهم.”

این ویدیو تا کنون بیش از 81000 لایک و نظرات بسیاری را به خود اختصاص داده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام