قیمت و خرید جی پی اس خودرو و ردیاب شخصی دست دوم و نو

نکته ی مهمی که در مبحث انتخاب لوازم مورد نیاز وجود دارد این است که حتما باید حواستان به هماهنگی میان قطعات باشد. در اینجا دانستن این نکته ضروری است که هر ردیاب دارای یک قسمت گیرنده جی پی اس و یک قسمت پردازنده چگونه با جی پی اس شخصی را پیدا کنیم مرکزی است. جی پی اس در واقع ابزاری است که بهراحتی مسیریابی را انجام داده و میتواند بهترین راه برای رفتن به هر نقطهای را پیدا کند. ردیاب ها در کنار دزدگیرهای ماشین می توانند امنیت خودرو را به خوبی تامین کنند. آیا خرید ردیاب صرفه اقتصادی دارد؟

16 mm و وزن 33 گرم دارای قابلیت ردیابی دقیق و شنود می باشد.چون این ردیاب ابعاد کوچکی دارد از آن میتوان برای ردیابی کودکان ،حیوانات خودرو و اموال خود استفاده کرد. ردیاب شخصی ویگو دارای طراحی استاندارد نیز هست زیرا هم کوچک بوده هم هیچ صدا یا چرا غی برای جلب توجه روی آن قرار نگرفته است. اگر بر روی خودرو شخصی و یا موتورسیکلت نصب شود از سرقت جلوگیری میشود . چه بسیار کودکانی که در مسیرهای مدرسه و رفتوآمدهای روزانه گُم و یا حتی ربوده شدهاند و تا پیداشدن آنها توسط پلیس، اتفاقات ناگواری رخ داده است.

در بین انواع ردیاب شخصی، ردیاب افراد GR600 نمونهای از بهترین موقعیتیاب های قابلاستفاده برای افراد است که بر پایه فناوری جهانی GPS عمل میکند. یکی دیگر از موارد استفاده ردیاب اشخاص که منع قانونی ندارد، خرید ردیاب برای مراقبت از سالمندان و بیماران است. سایر مسائل این سیستم، موارد تکنیکی هستند که به سرعت، دقت و سهولت عمل موقعیت یابی کمک می کند.

به عنوان مثال، اگر به روز رسانی محل از هر دقیقه به هر ۳۰ دقیقه تغییر دهید، این کار، عمر باتری را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد. این ردیاب باتوجه به ظاهر کوچکش امکانات پیشرفته ای داردو پاسخگوی تمام نیاز های یک خریدار است و به خاطر ابعاد کوچکش در جیب یا کیف هر شخصی ویا هرجای خودرو جا میشود.این ردیاب نیاز به نصب ندارد و فاقد هر گونه سیم کشی است و از کوچکترین نمونه انواع ردیاب هاست . بطور خلاصه می توان بیان کرد که مبنای کار GPS استفاده از ماهواره به عنوان مرجعی جهت یافتن موقعیت در هر نقطه از زمین است.