لازانا لینچ تایید کرد شخصیت خود را در “هیچ وقت برای مردن” جایگزین جیمز باند | خواهد شد اخبار فیلم انگلیسی

حدس و گمان های زیادی در مورد نقش لاسانا لینچ در امتیازات Bond وجود دارد و حالا این بازیگر زن تایید کرده است که شخصیت او قرار است قهرمان اصلی این مجموعه فیلم باشد و داستان را پیش ببرد.

در مصاحبه اخیر ، ستاره “کاپیتان مارول” این خبر را فاش کرد و به سو abuseاستفاده آنلاین که هنگام انتشار شایعات در اوایل سال جاری با آن روبرو شد پرداخت.

وی گفت: “من یک زن سیاه پوست هستم ، اگر این یک زن سیاهپوست دیگر بود که در این نقش بازی می کرد ، همان مکالمه بود ، او همان حملات را داشت ، همان سو abuse استفاده را می کرد ،”

“من فقط باید به خودم یادآوری کنم که مکالمه در حال رخ دادن است و من بخشی از چیزی هستم که بسیار بسیار انقلابی خواهد بود.”

این بازیگر نقش باند را از بازیگر دانیل كریگ بر عهده خواهد گرفت كه آخرین بار شخصیت برجسته را در “بدون وقت مردن” تکرار می کند.

او در مورد نومی ، شخصیت وی در این حق رای دادن گفت: “شخصیتی بسیار نرم ، چهره ای چدنی؟ این کاملاً خلاف چیزی است که من مدافع آن هستم. من نمی خواستم فرصتی را از دست بدهم که نومی ممکن است نمایندگی ”

“من حداقل برای یک لحظه در فیلمنامه جستجو می کردم که اعضای مخاطب سیاه پوست سر خود را تکان می دادند ، واقعیت را قلم می زدند اما خوشحال بودند که زندگی واقعی آنها را نشان می دادند. در هر پروژه ای که هستم ، صرف نظر از بودجه یا ژانر ، سیاه تجربه ای که ارائه می دهم باید صد در صد معتبر باشد. ”

شخصیت لینچ ، نومی ، در فیلم جدید جیمز باند ، “هیچ وقت برای مرگ” وارد حق رای دادن نمی شود ، حتی وقتی جیمز باند ، دانیل کریگ ، با این فیلم به سریال اضافه می کند.