لوازم یدکی لیفان – 520 – 620 – X60 – X50

مصرف سوخت این خودرو 6.6 لیتر در هر صد کیلومتر بوده و در زمره سدان های جمع و جور قرار می گیرد. لوازم یدکی خودرو خارجی و چینی در شمال تهران ، شما در مرکز فروش لوازم یدکی خودرو خارجی و چینی می توانید این قطعات را بدون واسطه و به شکل مستقیم خریداری کنید. قطعات مصرفی همچون لوازم جلوبندی، سیستم تعلیق و فرمان لیفان از اهمیت خاصی برخوردار است و توصیه میگردد از قطعات با کیفیت در این دسته استفاده گردد. در این مدل شما امکان استفاده از سانروف را داشته، چراغهای جلو هالوژندار شدهاند و سنسورهای نور برای روشن شدن چراغهای خودرو کار گذاشته شده است.

در صورتی که از لوازم تقلبی استفاده شود، ممکن است عملکرد خودرو را به مشکل مواجه کند. را از شرکت اصلی تولیدکننده وارد و به سرتاسر کشور ارائه می کند. لیفان 520 یک خودروی سدان شهری به حساب می آید و در سال 2006 در پکن رو نمایی شد و بعد به ایران نیز راه پیدا کرد.

در سال 2006 اولین خودروی سواری که شرکت Lifan به بازار ارائه نمود خودرو لیفان 520 بود. فروش بیشتر این محصول نیز به این دلیل بود که این محصول در واقع یک خودروی شاسی بلند شهری محسوب میشد. قیمت لوازم یدکی ام جی MG , فروش لوازم یدکی ام جی 350 , فروشگاه قطعات یدکی MG 550.., قیمت لوازم یدکی برلیانس BRILLIANCE , قطعات یدکی اتومبیل برلیانس H220 , فروش لوازم یدکی BRILLIANCE H230, قیمت لوازم یدکی جک JAC , فروش قطعات یدکی جک J3 , لوازم یدکی چینی جک J5.., پخش لوازم یدکی خودرو جیلی GEELY , فروش لوازم یدکی جیلی RV7 , لوازم یدکی چانگان CHANGAN , قطعات یدکی چانگان CS35 , فروش لوازم یدکی اتومبیل چری CHERY, لوازم یدکی چینی چری THGGO 5 ارزان, فروش لوازم یدکی دانگ فنگ DONG FENG , قطعات یدکی دانگ فنگ H30 CROSS , لوازم یدکی گریت وال GREAT WALL , قطعات یدکی خودرو گریت وال VOLEEX C30 , فروشگاه لوازم یدکی لیفان LIFAN , قیمت قطعات یدکی چینی لیفان 520 , فروش لوازم یدکی LIFAN 620 , قطعات یدکی لیفان X60 , لوازم یدکی اتومبیل هایما HAIMA,فروش قطعات یدکی هایما HAIMA S5 , لوازم یدکی لیفان شیراز لوازم یدکی خودرو هایما HAIMA S7 نازل ترین قیمت می باشد.

برند اصلی یرای این خودرو در بازار “خرید لوازم یدکی لیفان 520” خود برند لیفان بوده که هم اکنون دیگر تولید نمی شود. لوازم یدکی خودرو خارجی در غرب تهران ، اگر میخواهید لوازم یدکی اصل و اورجینال را برای خوروی خود تهیه کنید، توصیه می کنیم که از فروشگاه های معتبر و شناخته شده لوازم یدکی مورد نیاز خودرو خود را خریداری کنید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با لوازم یدکی لیفان 620 تهران وب سایت خود باشید.