لوید آستین، وزیر دفاع، پیش از سفر نخست وزیر مودی به آمریکا به هند سفر می کند

لوید آستین، وزیر دفاع، پیش از سفر نخست وزیر مودی به آمریکا به هند سفر می کند

لوید آستین وزیر دفاع. فایل AP

پنتاگون روز پنجشنبه اعلام کرد که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا هفته آینده برای دیدار با همتای هندی خود، راجنات سینگ، به دهلی نو سفر خواهد کرد.

این سفر قبل از سفر رسمی نارندرا مودی نخست وزیر به کاخ سفید در ماه آینده انجام می شود.

پنتاگون روز پنجشنبه گفت که آستین به دهلی نو سفر خواهد کرد تا با وزیر دفاع راجنات سینگ و دیگر رهبران دیدار کند، زیرا ایالات متحده و هند به مدرن سازی مشارکت اصلی دفاعی ایالات متحده و هند ادامه می دهند. وزیر دفاع همچنین قرار است هفته آینده به ژاپن، سنگاپور و فرانسه سفر کند.

مقالات مرتبط

متحدان

پنتاگون می‌گوید متحدان برای آموزش اوکراینی‌ها بر روی F-16 متحد خواهند شد، اما جت‌ها «سلاح‌های جادویی» نیستند.

متحدان

تماشا کنید: با فرود شبانه MiG-29K در INS Vikrant، نیروی دریایی هند به نقطه عطف تاریخی دست یافت.

پنتاگون گفت که این دیدار فرصتی برای تسریع نوآوری های جدید دفاعی و همکاری های صنعتی و هدایت تلاش های مداوم برای گسترش همکاری های عملیاتی بین ارتش ایالات متحده و هند فراهم می کند.

آستین سفر خود را از ژاپن به عنوان بخشی از هفتمین سفر رسمی خود به منطقه هند و اقیانوس آرام آغاز خواهد کرد. در توکیو، وی قصد دارد با یاسوکاسو هامادا، وزیر دفاع ژاپن و دیگر رهبران ارشد دیدار کند و همچنین از نیروهای آمریکایی مستقر در ژاپن دیدن کند.

پنتاگون گفت، این سفر همچنین در حالی انجام می‌شود که ایالات متحده و ژاپن گام‌های مهمی برای مدرن‌سازی قابلیت‌های ائتلاف، بهینه‌سازی وضعیت نیروهای ایالات متحده و ایجاد پیوند با شرکای همفکر خود پس از نشست تاریخی وزیران آمریکا و ژاپن 2+2 در اوایل سال جاری برمی‌دارند.

از آنجا، آستین به سنگاپور سفر خواهد کرد و در آنجا در بیستمین گفتگوی شانگری-لا مؤسسه بین المللی مطالعات استراتژیک (IISS) سخنرانی خواهد کرد.

در حاشیه گفتگو، وزیر امور خارجه با رهبران کلیدی برای پیشبرد مشارکت های دفاعی ایالات متحده در سراسر منطقه در حمایت از چشم انداز مشترک برای هند و اقیانوس آرام آزاد و باز که در مرکز آسه آن لنگر انداخته است، دیدار خواهد کرد.

پس از سنگاپور، آستین از دهلی نو بازدید خواهد کرد و سپس سفر خود را به فرانسه برای شرکت در رویدادهای بزرگداشت هفتاد و نهمین سالگرد D-Day و دیدار با رهبران دفاعی فرانسه و بریتانیا پایان خواهد داد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام