مانیش سیسودیا برای ملاقات با همسر بیمار به اقامتگاه می رسد

مانیش سیسودیا برای ملاقات با همسر بیمار به اقامتگاه می رسد

مانیش سیسودیا، معاون سابق وزیر دهلی

مانیش سیسودیا، معاون سابق وزیر دهلی، روز شنبه پس از دریافت تسهیلات موقت برای ملاقات با همسر بیمار خود که پس از وخامت وضعیت سلامتی وی قبل از ورود رهبر AAP به بیمارستان منتقل شد، از زندان تیهار به محل اقامت خود رسید.

منابع AAP به PTI گفتند که سیما همسر سیسودیا به دلیل احساس ناخوشی در بیمارستان بستری شد.

او از بیماری ام اس رنج می برد و ماه گذشته نیز در بیمارستان بستری شد. او به بخش اورژانس بیمارستان LNJP منتقل شد. سیسودیا برای ملاقات با همسر بیمار خود در ساعت 9.38 صبح در ون زندان به AB-17، جاده ماتورا رسید. او در میان تدابیر شدید امنیتی به داخل خانه منتقل شد.

یک منبع حزب گفت: “اما او نتوانست با همسرش ملاقات کند زیرا وضعیت سلامتی وی بدتر شده بود و او مجبور شد در بیمارستان بستری شود.”

روز جمعه، دادگاه عالی دهلی به سیسودیا، که در پرونده های مربوط به بی نظمی های ادعایی در سیاست مالیات های مالیاتی دولت شهر دستگیر شده بود، اجازه داد تا با همسر بیمار خود در محل سکونتش ملاقات کند.

قاضی دینش کومار شارما به سرپرست زندان تیهار دستور داد تا سیسودیا را به محل اقامت خود ببرد، جایی که به او اجازه داده شده است از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر با همسرش ملاقات کند.

یک مقام ارشد زندان گفت که سیسودیا حوالی ساعت 9 صبح تحت پوشش امنیتی به محل سکونت خود منتقل شد. او باید ساعت 5 بعد از ظهر گزارش دهد.

سیسودیا در 26 فوریه توسط اداره مرکزی تحقیقات (CBI) به اتهام نقش داشتن در کلاهبرداری دستگیر شد و از آن زمان در بازداشت به سر می برد. دادگاه عالی در تاریخ 30 مه، وی را در پرونده CBI رد کرد.

وی در تاریخ 18 اسفند ماه در پرونده تشکیل شده توسط اداره اجرای احکام بازداشت شد و در حال حاضر در بازداشت قضایی است.

دادگاه عالی تصریح کرد که سیسودیا نباید با رسانه ها یا افراد دیگری به جز اعضای خانواده اش تعامل داشته باشد و همچنین به تلفن یا اینترنت دسترسی نخواهد داشت.

(با ورودی های PTI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام