مایکروسافت: مایکروسافت 3 نکته در مورد ایمنی دیجیتالی کودکان دارد

مایکروسافت اخیراً اعلام کرد برنامه ایمنی خانواده برای کمک به والدین در نگهداری و مراقبت از کودکانشان دیجیتال عادات و ایمنی. این غول فناوری نکاتی را در مورد کودکان ارائه داده است ایمنی دیجیتال همانطور که آنها از خانه با ابزارهای هوشمند یاد می گیرند و بازی می کنند.
برنامه هایی برای عادات دیجیتالی سالم با کمک محدودیت زمانی ویژگی
در زمان اکران با فرزندان خود بحث و گفتگو دارید؟ مایکروسافت می گوید ، ویژگی محدودیت زمانی به شما امکان می دهد کنترل ها را بر روی دستگاه های فرزندان خود تنظیم کنید ، به شما امکان می دهد روزانه فرزندتان چه مدت زمان داشته باشد و چه زمانی می تواند از دستگاه استفاده کند.
مرزهای سالم تعیین کنید
والدین می توانند محتوای نامناسب ، پیام های متنی مشکوک را کنترل کرده و وب سایت های مضر را که ممکن است فرزندان آنها ندانسته از آنها بازدید کنند ، مسدود کرده و حتی مکالمات خود را ضبط کنند. مایکروسافت ادعا می کند که این ویژگی به ویژه برای محافظت از کودکان در برابر آزار و اذیت سایبری طراحی شده است و در یک کنسرت فشرده با مرورگر Microsoft Edge در ویندوز ، ایکس باکس و اندروید کار می کند. مایکروسافت همچنین ویژگی جدیدی برای مسدود کردن یا رفع انسداد خاص اضافه کرده است برنامه ها.
گزارشات فعالیت را یادداشت کنید
این شرکت ادعا می کند که با کمک گزارش فعالیت ، والدین می توانند مراقب باشند که کودک وقت بیشتری را صرف چه مکانی می کند و چه دستگاهی را تغییر می دهد. گزارشات فعالیت هفتگی را می توانید در برنامه Family Safety در همه برنامه ها ، بازی ها و دستگاه ها مشاهده کنید. علاوه بر این ، بچه های شما می توانند برای مرور زمان ، بازی کردن و غیره وقت بیشتری بخواهند و شما می توانید بر اساس گزارش فعالیت هفتگی تصمیم بگیرید ، اضافه کنید