مدیر ارشد تبلیغات لیندا یاکارینو جایگزین ایلان ماسک به عنوان مدیر عامل توییتر شد

مدیر ارشد تبلیغات لیندا یاکارینو جایگزین ایلان ماسک به عنوان مدیر عامل توییتر شد

لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید توییتر است. عکس فایل AFP

ایلان ماسک روز جمعه لیندا یاکارینو، مدیر ارشد تبلیغات را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر تایید کرد. او جایگزین ماسک در این نقش خواهد شد.

یاکارینو نزدیک به 12 سال در NBCUniversal کار کرده است – با تیم او بیش از 100 میلیارد دلار فروش تبلیغاتی از سال 2011 به دست آورده است. به گفته لینکدین، یاکارینو قبلا به عنوان رئیس NBC برای تبلیغات و مشارکت مشتریان و رئیس بخش سرگرمی های کابلی و فروش تبلیغات دیجیتال خدمت می کرد. یاکارینو قبل از همکاری با NBC، تقریباً دو دهه در شرکت جهانی سرگرمی Turner کار می کرد.

یاکارینو ماه گذشته در یک استیج در میامی در مقابل صدها تبلیغ کننده با ماسک مصاحبه کرد.

جذب تبلیغ‌کنندگان برای ماسک و توییتر بسیار مهم است، زیرا بسیاری از آنها در ماه‌های اولیه پس از تصاحب پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، از ترس آسیب دیدن برندهایشان در هرج و مرج متعاقب فرار کردند. ماسک در اواخر آوریل گفت که تبلیغ کنندگان بازگشته اند، اما جزئیاتی ارائه نکرد.

مارک دی ماسیمو، بنیانگذار و مدیر خلاق آژانس تبلیغاتی DiGo گفت که Yaccarino می تواند به بازگرداندن ایمان تبلیغ کنندگان به توییتر کمک کند. AP او اشاره کرد که Yaccarino با موفقیت فروش تبلیغات را در Comcast و NBC یکپارچه و دیجیتالی کرد – و سابقه او در تبلیغات متقابل فروش در پلتفرم‌های مختلف می‌تواند برای ماسک جذاب باشد زیرا او تلاش می‌کند توییتر را از یک شرکت رسانه‌های اجتماعی به یک پلتفرم رسانه بزرگ‌تر تبدیل کند.

دی ماسیمو گفت: «اگر کسی بتواند دیدگاه ماسک را به مزایایی برای بازاریابان تبدیل کند، می‌تواند این کار را انجام دهد. اگرچه در مورد توییتر شک و تردید وجود دارد و همه بازاریاب‌ها در حال حاضر در حالت «به من نشان بده» زندگی می‌کنند، اگر در واقع او به توییتر مراجعه کند، این یک حرکت بسیار اطمینان‌بخش است.

ماسک مدت‌ها اصرار داشت که مدیرعامل دائمی این شرکت نیست. میلیاردر تسلا روز پنجشنبه در توییتی گفت که نقش او به عنوان رئیس اجرایی و مدیر ارشد فناوری توییتر تغییر خواهد کرد.

در اواسط نوامبر، تنها چند هفته پس از خرید این پلت فرم رسانه های اجتماعی به قیمت 44 میلیارد دلار، او در دادگاه دلاور گفت که نمی خواهد مدیرعامل هیچ شرکتی باشد.

با ورودی های AP

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام