مدیر عامل هند بیش از 2 لک در ماه برای کارمندان خود برای بهبود بهره وری در ChatGPT هزینه می کند.

مدیر عامل هند بیش از 2 لک در ماه برای کارمندان خود برای بهبود بهره وری در ChatGPT هزینه می کند.

آکاش نیگام، مدیر عامل Geneis، یک شرکت متاورس مستقر در ایالات متحده، بیش از 2 لک روپیه یا 2400 دلار در ماه برای ChatGPT Plus برای همه کارمندان خود پرداخت می کند. او می گوید که از سال آینده، استفاده از ChatGPT را نیز در گزارش عملکرد کارکنان خود لحاظ خواهد کرد.

مدیر عامل هندی Geneis، یک شرکت Gen Z واقع در ایالات متحده، 2400 دلار در ماه برای اشتراک ChatGPT Plus برای تمام 120 کارگر خود هزینه می کند. این تجارت اکوسیستم های آواتار سفارشی را برای پلتفرم ها و کاربران کاربران Web3.0 ایجاد می کند. شرکت Metaverse به مشتریان اجازه می‌دهد تا مجموعه‌ای از لباس‌های آواتار بسازند و هویت دیجیتالی منحصربه‌فرد خود را با آواتارها ایجاد کنند.

آکاش نیگام، مدیر عامل Geneis، در ماه مارس، با تیم خود تماس گرفت تا آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چت ربات OpenAI آماده کنند. کل تیم، از امور مالی گرفته تا طراحی، تحقیق و توسعه، حسابداری و مهندسی درگیر بودند.

هدف افزایش کارایی شرکت با خودکارسازی فرآیندهایی بود که شامل کارهای طاقت فرسا بود. نیگام به بیزینس اینسایدر گفت، در حالی که او طبیعتاً ارزان و خسیس است، اما کل موضوع ChatGPT برای منافع سازمان است. به گفته مدیرعامل، او در حال حاضر شاهد شتاب قابل توجهی در کار در کل است.

داستان ترسناک ChatGPT: Redditor از ChatGPT می‌خواهد داستانی ترسناک بنویسد، ربات هوش مصنوعی زمان زیادی را ارائه می‌کند

هوش مصنوعی به کمک می آید: ChatGPT به امتحان ACE دانش آموز کمک می کند، با وجود اینکه او در هیچ کلاسی شرکت نمی کند.

ChatGPT توسط تیم تحقیق و توسعه Geneis برای عیب یابی و حل مشکلات ریاضی و کدنویسی استفاده می شود. تیم های دیگر از چت بات برای نوشتن اسکریپت های ارائه، مقالات حقوقی، خلاصه خلاقانه و سایر مطالب استفاده می کنند. Nigam اشاره می کند که ChatGPT به سازمان در توسعه یک نقشه راه فن آوری کمک می کند.

او گفت: «تقریباً مانند این است که شما پیچیده‌ترین شریک عملیاتی را در اختیار دارید که می‌تواند به سرعت افکار شما را متمرکز کند و اطمینان حاصل کند که شما به طور مداوم در مسیر حرکت هستید.

Nigam معتقد است که ربات ممکن است بتواند به شرکت او کمک کند تا هزینه ها را کاهش دهد زیرا نیاز به استخدام کارمندان کمتری دارد.

او طرحی برای عرضه یک محصول را مثال می‌زند که معمولاً به ساعت‌ها همفکری با همکاران نیاز دارد. ChatGPT می تواند این را در یک لحظه مدیریت کند. این به شما امکان می دهد تا سایر چیزها را بهتر سازماندهی کنید در حالی که نگران فعالیت های کسل کننده و پرمخاطب نباشید.

در حالی که او ادعا می کند که اکثر کارمندان با ChatGPT “در ابتدا در حال غواصی هستند”، او همچنین ادعا می کند که “کسری کوچک” به دلیل کمبود وقت یا مراقبت “منفعلانه آن را” در جریان کار خود ادغام می کنند.

Genies سمینارهای غیررسمی را سازماندهی کرده است که در آن کارمندانی که «واقعاً به ChatGPT وسواس دارند» و «متکی به آن» هستند، به همتایان با تجربه کمتری آموزش می‌دهند که چگونه از هوش مصنوعی برای اجرای وظایف خاص در بین تیم‌ها استفاده کنند.

نیگام احساس می کند که برای اینکه سازمانش از مزایای بار کاری و کارکنان کمتر بهره مند شود، همه در شرکت باید متعهد به پذیرش ChatGPT باشند. او حتی قصد دارد استفاده از ChatGPT را در گزارش عملکرد کارکنان خود در سال آینده لحاظ کند. او اظهار داشت که بخشی از ارزیابی‌ها بر نحوه استفاده کارکنانش از محصولاتی مانند ChatGPT برای “تسریع موثر” بخش‌هایشان متمرکز است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام