مراسم سوگند دادن نیتیش کومار به روزرسانی های زنده: سانتوش کومار سومان از HAM ، موکش صهنی از مقام VIP به عنوان وزرای کابینه سوگند یاد می کنند

مراسم ادای سوگند نیتیش کومار به روزرسانی های زنده: سانتوش کومار سومان ، پسر هندوانانی اوام مورچا (HAM) رئیس جیتان رام منجی و موکش صهنی از حزب ویکاسیل اینسان (VIP) به عنوان وزرای کابینه سوگند یاد کردند

مراسم سوگند نیتیش کومار جدیدترین آخرین به روزرسانی ها: سانتوش کومار سومان ، پسر هندوانانی اوام مورچا (HAM) رئیس جیتان رام منجی و موکش صهنی از حزب ویکاسیل اینسان (VIP) به عنوان وزرای کابینه سوگند یاد کردند.

نیتیش کومار برای چهارمین دوره متوالی به عنوان وزیر ارشد بایار سوگند یاد کرد که توسط فرماندار Phagu Chauhan انجام شد. تاریکیشوره پراساد و رنو دوی ووره به عنوان معاونان رئیس جمهور سوگند یاد کردند ، در حالی که ویجی کومار چوداری و بیجندرا پراساد یداو به عنوان وزرای کابینه سوگند یاد کردند.

RJD اعلام كرد كه مراسم سوگند نیتيش كومار را تحريم خواهد كرد و مدعي شد كه جايگزيني در انتخابات “عليه NDA” بود كه با “تقلب” تغيير كرده است.

پیش از مراسم سوگند نیتیش کومار ، نام رنو دوی و تارکیشور پراساد به عنوان نامزدهای احتمالی پست معاون وزیران برجسته ظاهر شدند. در همین حال ، گزارش ها گفتند که رئیس مجلس بهار انتظار می رود از BJP باشد.

نانیش کومار ، رئیس جاناتا دال (یونایتد) قرار است به عنوان رئیس وزیر بهار برای چهارمین دوره متوالی سوگند یاد کند ، این حزب در اتحاد با حزب بهاراتیا جاناتا (BJP) در انتخابات مجلس که اخیراً به پایان رسیده است ، پیروز شده است.

با این حال ، تعلیق بر سر معاون وزیر و سایر وزرا همچنان ادامه دارد ، هرچند حدس و گمان هایی مبنی بر عدم استرداد مجدد سوشیل کومار مودی از BJP به عنوان معاون رئیس وزیر وجود داشت.

پدرسالار JD (U) روز یکشنبه به اتفاق آرا به عنوان رهبر اتحاد ملی دموکراتیک (NDA) در مجلس قانونگذاری ایالت انتخاب شد.

Katihar MLA Tarkishore Prasad به عنوان رهبر حزب در مجمع انتخاب شد ، در حالی که Bettiah MLA Renu Devi به عنوان معاون رهبر قانونگذار BJP انتخاب شد ،

پس از دیدار با فرماندار Phagu Chouhan برای ادعای ادعای تشکیل دولت ، نیتیش گفت که این سوگند عصر دوشنبه برگزار می شود اما در مورد جزئیاتی مانند اینکه آیا مودی به عنوان معاون خود برمی گردد سوال کرد.

به گزارش خبرگزاری PTI، نیتیش گفت كه نامه ای از هر چهار نفر از اعضای سازنده NDA به فرماندار تحویل داده شد ، وی دستور داد كه مراسم سوگند در حوالی ساعت 4 یا 4.30 بعد از ظهر روز دوشنبه در راج بهوان برگزار شود.

کومار گفت: “پس از سوگند ، ما جلسه کابینه را تشکیل خواهیم داد جایی که در مورد تصمیم گیری جلسه مجمع تصمیم گیری خواهد شد”.

با این حال رهبر JD (U) از پرسش در مورد اینکه آیا BJP ، که کرسی های بیشتری نسبت به حزب خود به دست آورده است ، به دنبال نمایندگی بیشتر در کابینه است ، طفره رفت.

اگرچه NDA در انتخابات مجمع پیروز شد ، JD (U) به مقام سوم سقوط کرد زیرا کرسی های این حزب از 71 در سال 2015 به 43 کاهش یافت. Rashtriya Janata Dal (RJD) به عنوان بزرگترین حزب با 75 کرسی ظاهر شد در حالی که BJP با 74 کرسی در جایگاه دوم قرار گرفت.

همراه با شرکای اتحاد هندوستانی اوامی مورچا (HAM) و ویکاسیل اینسان (VIP) ، NDA 125 حوزه انتخابیه مجمع را بدست آورد.

نیتیش قبل از آغاز روند انتخابات کاندیدای اصلی وزیر ائتلاف حاکم اعلام شد و مورد تأیید رهبران ارشد حزب زعفران قرار گرفت.

وزیر ارشد پیشین در مورد سوشیل ، معروف به نزدیكی نیتیش ، پرسید: “همه چیز حل خواهد شد”.

گمانه زنی ها مبنی بر این که سوشیل ممکن است تعویض شود ، پس از آنکه رهبر ارشد BJP روز یکشنبه نیتیش را به راج بهاوان همراهی نکرد ، همراه با راجنات سینگ ، وزیر دفاع ، که به عنوان ناظر BJP به پایین پرواز کرده بود ، به خانه مهمان دولت رفت.

اندکی پس از بازگشت نیتیش از راج بهوان ، راجنات و سوشیل با فرماندار ملاقات کردند و به گمانه زنی درباره آینده رئیس جمهور در سیاست های ایالت دامن زد.

راجنات همچنین از اظهارنظر در مورد اینکه آیا سوشیل دوباره معاون وزیر خواهد بود ، خودداری کرد و گفت: “در زمان مناسب مشخص خواهد شد.”

Sushil ، که یک کاربر مشتاق شبکه های اجتماعی است ، انتصاب خود را به عنوان معاون CM از دسته توییتر خود حذف کرد.

رهبر ارشد BJP همچنین یک توئیت رمزآمیز را به اشتراک گذاشت ، مبنی بر اینکه هر مسئولیتی که به او سپرده شود را برکنار خواهد کرد.

“ممکن است تعداد کمی از BJP و RSS به همان اندازه که من در 40 سال فعالیت سیاسی ام انجام داده ام ، دریافت کرده باشند. من هر مسئولیتی را که در پیش روی من باشد را انجام می دهم. پس از همه ، هیچ کس نمی تواند پست من را بدزدد. یک کارگر حزب “، مودی گفت

سوشیل از سال 2005 معاون وزیر بهار بوده است ، و با ایجاد یک وقفه 20 ماهه در زمانی که نیتیش کومار دولت را در اتحاد با RJD در سال 2015 تشکیل داد ، منع می شود ، و شناخته شده است که یک رابطه عالی با وزیر ارشد دارد

نام پراساد ، ویشیایی که به نزدیکی سوشیل مودی مشهور است و رنو دوی یک طبقه فوق العاده عقب مانده (EBC) که قبلا معاون ملی حزب بود ، برای این پست تلاش می کرد هرچند هیچ مقام رسمی وجود ندارد تائیدیه.

همچنین گمانه زنی هایی وجود داشت مبنی بر اینکه بیهار ممکن است به عنوان معاون اول وزیر مانند همسایگان اوتار پرادش برود و پراساد و رنو دوی بعنوان یک گام در این مسیر ارتقا یابد.

با این حال ، پراساد گفت که به عنوان یک کارگر اختصاصی BJP ، سعی خواهد کرد هر مسئولیتی را که به او داده شود با تمام فداکاری انجام دهد در حالی که رنو دوی گفت که او دستور حزب را دنبال خواهد کرد.

اسامی هشت دوره MLA از شهر Gaya Prem Kumar و Kameshwar Choupal ، MLC Dalit که سنگ بنای معبد Ayodhya را در دهه 1990 گذاشته بود ، همچنین مشغول انجام این پست در محافل سیاسی بودند.

“من هیچ ادعایی نکرده ام. همه ما به آرزوی نخست وزیر نارندرا مودی مبنی بر ساخت Bihar متعهد هستیم. آتمانیربهار. رهبران NDA دوستانه تصمیم خواهند گرفت که چه کسی باید رهبر و معاون رهبر باشد ، ” PTI به نقل از پرم كومار.

همچنین هنوز مشخص نیست که چه کسی از چهار سازنده NDA – BJP ، JD (U) ، HAM و VIP – کابینه دولت را تشکیل می دهد. HAM و VIP هر کدام چهار کرسی به دست آورده اند.

دولت خارج از بحار در مجموع 30 وزیر داشت ، از جمله نیتیش کومار و سوشیل مودی. در میان آنها ، 18 نفر از JD (U) و 12 نفر دیگر از BJP بودند.

جیتان رام منجی ، رئیس HAM ، به صراحت اعلام کرد که از آنجا که وی قبلاً به عنوان رئیس وزیر خدمت کرده است ، هیچ وظیفه وزیر را بر عهده نخواهد گرفت.

ده نفر از 24 وزیر کابینه قبلی که در نظرسنجی وی شرکت کردند ، شکست خوردند در حالی که نیتیش ، مودی و چهار نفر دیگر از اعضای شورای قانونگذاری ایالت در این نظرسنجی ها شرکت نکردند.

از جمله وزرای بازنده از JD (U) می توان به Shailesh Kumar ، Santosh Kumar Nirala ، Jay Kumar Singh ، Krishnandan Verma ، Ram Sevak Singh ، Ramewsh Rishideo ، Khursid ملقب به Firoz Ahmed و Lakshmeshwar Rai اشاره کرد. از طرف BJP ، Suresh Kumar Sharma و Brij Kumar Bind دو وزیری هستند که از دست داده اند.

با ورودی از PTI

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.