مراسم عجیب و غریب صبحگاهی سلامت ریه یک زن چینی تبدیل به یک ساعت زنگ دار انسانی برای همسایگان شده است.

مراسم عجیب و غریب صبحگاهی سلامت ریه یک زن چینی تبدیل به یک ساعت زنگ دار انسانی برای همسایگان شده است.

با این حال، همسایگان این زن چینی از مراسم بهداشتی صبحگاهی او چندان راضی نیستند و در محله خود به او لقب “ساعت زنگ دار انسان” داده اند. تصویر بازنمایی

یک زن چینی که هر روز ساعت 6 صبح برای دوچرخه سواری از خواب بیدار می شود، توسط همسایگان عصبانی اش به دلیل قدرت بی اندازه ریوی خود برچسب “ساعت زنگ دار انسانی” داده شده است. او هر روز صبح، با ناراحتی همسایه‌هایش، با صدای بلند فریاد می‌زند تا ظرفیت ریه‌اش را افزایش دهد.

طبق گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، با این حال، همسایگان او از مراسم صبحگاهی او چندان راضی نیستند و به او لقب “ساعت زنگ دار انسان” داده اند.

از اکتبر 2022، این زن در محله ها و خیابان های استان آنهویی به این مراسم بهداشتی پرداخته است. در حالی که از کنار خیابان می گذرد، با یک دستش به سمت واحدها دراز شده به سمت بلوک های مسکونی نزدیک فریاد می زند.

مقالات مرتبط

بهترین

بهترین قرص های کاهش وزن در سال 2023

بهترین

4 بهترین مکمل تقویت کننده تستوسترون در کانادا 2023 | آیا آنها واقعا کار می کنند؟

صدای او در سراسر بلوک شنیده می شود، یکی از ساکنان به نام چانگ او را “زن دا گنگ” نامید – تقریباً به معنای آن نگهبانان شب است که هنگام قدم زدن در خیابان ها در چین باستان، زمان را با زدن یک گونگ تشخیص می دادند.

چانگ همچنین ویدئویی از کارهای روزمره این زن در شبکه های اجتماعی چین منتشر کرد. شنیده می‌شود که او در این ویدئو می‌گوید: «او می‌آید. آماده… شروع.”

زن نشان داده می شود که با دوچرخه به سمت ساختمان خود می رود و حدود 10 ثانیه فریاد می زند.

در حالی که زن فریاد طولانی دیگری سر داد، مرد می گوید: “اینم یکی دیگر.”

این ویدئو بیش از 70000 بازدید در شبکه های اجتماعی چینی با چندین نظر به دست آورده است.

برای این ویدئو، چانگ به نوبه خود شروع به بیدار شدن زود هنگام کرد تا یک دفتر خاطرات ویدیویی از برنامه روزانه خود ضبط کند.

در روز چهاردهم، گروهی از ساکنان با این زن روبرو شدند و از او خواستند که از تولید چنین صداهای بلند خودداری کند. پس از درگیری، زن دیگر فریاد نمی زد و به پاها، بازوها و سینه خود سیلی زد.

اکنون، پس از عبور از بلوک چانگ، زن رژیم فریاد خود را در تلاش برای داشتن ریه های سالم از سر می گیرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام