مرد بریتانیایی پس از سرنگونی 22 گلوله در 90 دقیقه خود را در باشگاه استریپ تا حد مرگ می نوشید

مرد بریتانیایی پس از سرنگونی 22 گلوله در 90 دقیقه خود را در باشگاه استریپ تا حد مرگ می نوشید

مرد انگلیسی پس از اصابت 22 تیر در 90 دقیقه در باشگاه استریپ در لهستان جان باخت. تصویر/Pxels نمایشی.

کراکوف: یک مرد بریتانیایی در لهستان پس از 22 گلوله در مدت یک و نیم ساعت در یک باشگاه استریپ باریک جان خود را از دست داد. به گفته مقامات، قربانی که به دلیل قوانین محلی حریم خصوصی فقط مارک سی شناخته شده است، با یکی از دوستانش در یک گردش شبانه در کراکوف بوده است. این مرد 36 ساله از باشگاهی به نام شب های وحشی بازدید کرد که در آن حادثه تکان دهنده رخ داد.

طبق گزارشی که در Metro.co.ukمارک قبلا مست بود و حتماً به باشگاه رفته بود، با چشم انداز نوشیدنی رایگان. او ظاهراً سعی کرد از نوشیدنی‌هایی که اعضای باشگاه به او پیشنهاد می‌کردند خودداری کند، اما همچنان مجبور شد 22 شوت قوی داشته باشد تا اینکه سقوط کند و متعاقباً بمیرد.

در این گزارش به نقل از دفتر دادستانی ملی لهستان آمده است که مارک سی که یک گردشگر در این کشور بود، دارای حداقل 0.4 درصد الکل خون بود که کشنده محسوب می شود.

علاوه بر این، از مارک 2200 زلوتی – معادل 522 دلار پول نقد – در حالی که او بیهوش بود و احتمالاً در حال مرگ بود، سرقت شد.

گزارش ها حاکی از آن است که این حادثه در سال 2017 اتفاق افتاده است، اما اکنون است که پلیس 58 نفر را به عنوان عضوی از یک گروه جنایی سازمان یافته در ارتباط با مرگ این گردشگر متهم کرده است.

گزارشی در NDTV همچنین بیان می کند که بیش از 700 اتهام جنایی علیه این گروه کشف شد زیرا مقامات به تعدادی از کلوپ های شبانه یورش بردند.

بر اساس بیانیه پلیس، یکی از سرنخ های مورد بررسی پلیس مربوط به یک قربانی بود که در حالت مستی قرار گرفته بود که در نهایت منجر به مرگ وی بر اثر مسمومیت حاد الکلی شد. در جریان این حادثه حتی به این مرد کمک پزشکی نیز نشد.

به گفته اداره تحقیقات پلیس مرکزی لهستان (CBSP)، باشگاه ها راکتی را اجرا می کردند که در آن مشتریان را قبل از سرقت پولشان مست می کردند. تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام