مرد ترکیه ای برای ترک سیگار هر روز صبح سر خود را در قفس می بندد

مرد ترکیه ای برای ترک سیگار هر روز صبح سر خود را در قفس می بندد

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، تنباکو سالانه بیش از 8 میلیون نفر را می کشد. از این تعداد نزدیک به 7 میلیون نفر مصرف کننده دخانیات هستند در حالی که حدود 1.2 میلیون مرگ ناشی از قرار گرفتن افراد غیر سیگاری در معرض دود دست دوم است. عکس فایل.

ترک سیگار می تواند سخت باشد. خلاص شدن از شر این عادت ناسالم یک سفر طولانی و طاقت فرسا است که در آن باید صبور بود، خویشتن داری زیادی جمع کرد و از نظر ذهنی قوی ماند. از روش‌های درمانی گرفته تا دارو، افراد راه‌های مختلفی برای ترک سیگار دارند، اما اکثراً برای ترک این عادت زمان و اراده زیادی نیاز دارند.

مردی در ترکیه ایده ای غیرقابل پیش بینی را مطرح کرده است که می خواهد آن را باور کند یا سرش را در قفس نبندد تا برای همیشه سیگار را ترک کند. به گزارش روزنامه ترکیه ای حریت، ابراهیم یوجل که سال ها با اعتیاد دست و پنجه نرم می کرد، این وسیله عجیب و غریب را خودش طراحی و استفاده کرد تا سیگار را همیشه از دهانش دور نگه دارد.

یوسل در سال 2013 به پوشیدن این دستگاه متوسل شد و اکنون داستان او دوباره در اینترنت چرخیده است. قبل از اینکه ایده قفس سر به ذهنش خطور کند، یوسل 26 سال بود که سیگار می کشید. او روزانه به اندازه دو بسته سیگار می کشید و هر چه تلاش می کرد نتوانست این عادت را ترک کند.

استرالیا

استرالیا سرکوب گسترده ای را برای مصرف بخارات اعلام کرد

استرالیا

بایکار ترکیه پهپاد جدید جنگی کیزیللما را در سال 2024 تولید خواهد کرد

او در گذشته چندین بار اقدام به ترک سیگار کرده بود اما موفق نشد. با این حال، او مصمم بود که این عادت را کنار بگذارد، زیرا پدرش چند سال پیش به دلیل سرطان ریه فوت کرده بود. سرانجام، یوسل تصمیم گرفت برای ترک سیگار، سر خود را در قفس بگذارد، او می گوید، این قفس از کلاه ایمنی موتور سیکلت الهام گرفته شده است.

یوسل قفس سر را با استفاده از 40 متر سیم مسی ساخت تا مطمئن شود که حتی اگر تلاش کند نمی تواند یک سیگار بکشد. سپس مرد هر روز صبح سر خود را در قفسی که دو طرف آن قفل بود، می‌بست. بر اساس گزارش رسانه ها، او سپس کلیدها را قبل از خروج به همسر و دخترش می داد.

همسر یوسل چندین لحظه شرم آور را تجربه کرده است که شوهرش را می بیند که با سر در قفس راه می رود. اما، به تدریج، خانواده یوسل پذیرفتند که او با کمال میل می‌خواهد سیگار را ترک کند. او با نی آب می‌نوشید و با سرش در قفس می‌خورد، چه باور کنید چه نه.

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، تنباکو سالانه بیش از 8 میلیون نفر را می کشد. از این تعداد نزدیک به 7 میلیون نفر مصرف کننده دخانیات هستند در حالی که حدود 1.2 میلیون مرگ ناشی از قرار گرفتن افراد غیر سیگاری در معرض دود دست دوم است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام