مرد تگزاسی با ورود به خانه همسایه، پنج نفر از جمله یک کودک 8 ساله را به ضرب گلوله کشت

آمریکا: مرد تگزاسی با ورود به خانه همسایه، پنج نفر از جمله یک کودک 8 ساله را به ضرب گلوله کشت

پلیس به صحنه تیراندازی در اوایل شنبه، 29 آوریل 2023 در کلیولند، تگزاس واکنش نشان داد. (KTRK از طریق AP)

مردی در ایالت تگزاس آمریکا با تفنگ به همسایگانش رفت و به همسایگانش تیراندازی کرد و یک کودک 8 ساله و چهار نفر دیگر را در داخل خانه کشت.

مقامات روز شنبه گفتند که این حادثه پس از آن اتفاق افتاد که خانواده از او خواستند شلیک گلوله در حیاط خانه اش را متوقف کند، زیرا آنها می خواستند بخوابند.

به دنبال تیراندازی شبانه در شهر کلیولند، در حدود 45 مایلی (72 کیلومتری) شمال هیوستون، کلانتر شهرستان سن جاسینتو، گرگ کپرز، گفت که مقامات همچنان در جستجوی مظنون 39 ساله هستند. او گفت مظنون که او را شناسایی نکرد، در تیراندازی از یک تفنگ به سبک AR استفاده کرد.

9 نوجوان در تیراندازی در مراسم بعد از جشن در تگزاس زخمی شدند

آمریکا: 20 نفر در جشن تولد آلاباما تیراندازی کردند

کپر در جریان یک کنفرانس خبری در محل حادثه گفت: «هرکسی که تیر خورده بود از گردن به بالا شلیک شد، تقریباً به سبک اعدام».

کپر گفت 10 نفر در خانه بودند و هیچ کس دیگری مجروح نشد. او گفت که دو تن از قربانیان که گمان می رود همگی اهل هندوراس باشند، در حالی که بالای دو کودک در داخل خوابیده بودند، پیدا شدند.

به گفته کپر، که گفت: «خانم‌های هندوراسی که روی این کودکان دراز کشیده بودند، این کار را برای محافظت از کودک انجام می‌دادند. در حال انتقال به بیمارستان

کپر گفت که دو نفر دیگر در محل مورد معاینه قرار گرفتند و آزاد شدند.

کپر گفت که درگیری به دنبال اعضای خانواده بود که به سمت حصار رفتند و از مظنون خواستند تیراندازی را متوقف کند. مظنون در پاسخ به آنها گفت که به گفته کپرز، این ملک اوست و یک نفر در خانه فیلمی دریافت کرد که مظنون با تفنگ به سمت درب ورودی رفت.

سه نفر از قربانیان زن و یک نفر مرد بودند. نام آنها منتشر نشد. کپر گفت که قربانیان بین 8 تا 40 سال سن داشتند.

به گفته کپر، مقامات قبلاً به خانه مظنون رفته اند. او گفت: «نمایندگان آمده اند و با او درباره شلیک تفنگش در حیاط با او صحبت کرده اند.

کپر گفت که برخی از کسانی که در خانه بودند، اوایل هفته از هیوستون نقل مکان کرده بودند، اما او نمی دانست که آیا آنها قصد دارند در آنجا بمانند یا خیر.

ایالات متحده آمریکا. در سال 2023 رکوردی را برای کشتارهای دسته جمعی به ثبت رسانده است. انتقام گروهی؛ تیراندازی در مدرسه و انتقام گیری در محل کار. همه از اول ژانویه جان چهار یا چند نفر را به طور همزمان گرفته اند.

با ورودی های AP

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام