مرد فلوریدا پس از حمله تمساح دست خود را از دست داد

مردی که توسط تمساح در نزدیکی بندر شارلوت فلوریدا مورد حمله قرار گرفت.  دستش را از دست می دهد

مقامات حیات وحش تأیید کردند که تمساح با طول 10 و نیم فوت بعداً کشته شد. عکس فایل.

در یک مورد تکان دهنده از پورت شارلوت فلوریدا، مرد جوانی پس از حمله تمساح آخر هفته گذشته در نزدیکی فورت مایرز بازوی خود را از دست داد. با توجه به الف ایمیل روزانه گزارش، مردی که به نام جردن ریورا 23 ساله شناخته می شود، در ساعات اولیه روز یکشنبه به داخل برکه سقوط کرد و در پی آن توسط تمساح 10 فوتی مورد حمله قرار گرفت. این حادثه در خارج از بار Banditos در پورت شارلوت زمانی رخ داد که ریورا با در نظر گرفتن صف طولانی در سرویس بهداشتی برای تسکین خود بیرون آمد. مردم با شنیدن فریاد او به سرعت به محل شتافتند و او را از محل بیرون کشیدند و سپس به بیمارستان منتقل کردند.

در بیانیه ای که توسط کمیسیون حفاظت از ماهی و حیات وحش فلوریدا منتشر شد، تمساح که 10.5 فوت اندازه داشت، بعداً از حوضچه بیرون آورده شد و سپس کشته شد.

این در حالی است که مرد جوانی که با بالگرد به بیمارستان منتقل شده بود باید تحت عمل جراحی بزرگی قرار می گرفت که به دنبال آن یکی از بازوهای خود را از دست داد. ریورا در همین رابطه گفت که پس از افتادن در رودخانه چیزی به یاد نمی آورد. “هنگامی که داشتم به آنجا می رفتم، اتفاقی افتاد که یا زمین خوردم یا زمین زیر من پایین آمد. به آب ختم شدم و این به معنای واقعی کلمه آخرین چیزی است که به یاد می‌آورم.» او گفت.

دفعه بعد که ریورا چشمانش را باز کرد، در بیمارستان بود و دستش را قطع کردند.

در حالی که موضوع در حال حاضر در حال بررسی است، یک شاهد عینی به نام مانی هیدالگو با او صحبت کرد دیلی سان و این حادثه را به یاد آورد. هیدالگو با اشاره به اینکه قربانی وقتی او را پیدا کرد در آب بود، گفت: «او داشت فریاد می زد و به سمت خط ساحلی شنا می کرد که من او را دیدم. بلافاصله دویدم و او را روی شن‌ها کشیدم زیرا می‌ترسیدم به آب نزدیک شوم، زیرا هوا تاریک بود.»

او افزود: «نمی‌دانم که مادری بود که سعی می‌کرد بچه‌اش را نجات دهد، یا پدری که سعی می‌کرد به خانواده‌اش غذا بدهد، اما آن پسر خیلی خوش شانس بود».

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

مقالات مرتبط

زن

زنی که پس از مرگ شوهر کتابی در مورد “پرورش غم” نوشت، اکنون متهم به قتل او است

زن

مهندس برای گشت و گذار در جهان از شغل پروازی بلند می‌رود و می‌گوید «از چمدان زندگی کرده‌ام»