مرد مسن تک پا آمریکایی مورد حمله نزدیک به 1000 زنبور قاتل قرار گرفت و بیش از 250 بار نیش زد.

مرد مسن تک پا آمریکایی مورد حمله نزدیک به 1000 زنبور قاتل قرار گرفت و بیش از 250 بار نیش زد.

این مرد اکنون روی بازوها، چشم ها، دهان، گوش ها، پاها و پشت خود پوشیده از نیش زنبور است. او همچنین بر روی زانوها و آرنج هایش خراش های ناشی از خزیدن در پیاده رو دارد. تصویر بازنمایی

یک مرد 60 ساله یک پا آریزونا و سگش مورد حمله انبوهی از 1000 زنبور قاتل قرار گرفتند و بیش از 250 بار نیش زدند که هر دو به شدت مجروح شدند. این وضعیت وحشتناک به پایان نرسید تا اینکه آتش نشانان با استفاده از شلنگ حشرات را از دو نفر شست و شو دادند.

به گفته خانواده آریزونا، حدود 1000 زنبور به جان فیشر 60 ساله و سگش پیپین هنگامی که در حومه فلورانس خود بیرون می رفتند، شنبه شب حمله کردند.

فیشر که تقریباً هشت سال پیش یک پای خود را به دلیل عفونت از دست داده بود، در حالی که پیراهنش او را از حشرات ازدحام پوشانده بود، سعی کرد برای فرار از حمله، روی زمین بخزد. اما زنبورها رها نکردند و تقریباً 250 بار در تمام بدن مرد بیچاره نیش زدند.

مقالات مرتبط

غزه

آتش بس غزه پس از پنج روز درگیری مرگبار اجرایی می شود. ایالات متحده از این اقدام استقبال می کند

غزه

“تا پایان سال 2024، جاده های راجستان مانند جاده های ایالات متحده خواهد شد”

فیشر گفت که در این حمله دلخراش بیش از 250 جراحت بر روی بدن خود داشته است که باعث گزیدگی در بازوها، چشم ها، دهان، گوش ها، پاها و کمر و همچنین خراش های ناشی از خزیدن روی زمین پس از واژگونی ویلچرش شد. فیشر به خانواده آریزونا گفت: «من برای مدتی راه خود را خزیدم تا سعی کنم از جایی که آنها بودند دور شوم، اما آنها، البته، فقط مرا دنبال کردند.

این مرد اکنون روی بازوها، چشم ها، دهان، گوش ها، پاها و پشت خود پوشیده از نیش زنبور است. او همچنین بر اثر خزیدن در پیاده رو روی زانو و آرنج خود خراش هایی دارد و تحت نظر پزشک است.

او گفت سگش پیپین نیز بیش از 50 بار نیش خورد و به بیمارستان حیوانات منتقل شد. پیپین اکنون در خانه است و شانس 9/10 برای زنده ماندن دارد، اما او در وضعیت بدی قرار دارد.

او مریض است. ما سعی می کنیم او را به نوشیدن بیاوریم. او خیلی درد دارد، و چیزی که من می بینم این است که او بسیار بی حال است. ما همچنین به او بنادریل می‌دهیم، بنابراین او را ناک اوت می‌کند.» فیشر گفت.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام