مرد ژاپنی قورباغه زنده را در فنجان رشته فرنگی Udon خود می بیند

تماشا کنید: مرد ژاپنی قورباغه زنده را در فنجان نودل Udon خود می بیند

مردی که در توییتر از Kaito استفاده می کند، یکشنبه گذشته هنگام بازدید از یک فروشگاه Marugame Seimen در شهر ایشایا، در یک سفر کاری به استان ناکازاکی بود. پس از تمام شدن بیشتر غذا، متوجه قورباغه سبز روشنی شد که هنوز زنده است و در آبگوشت باقی مانده در حال حرکت است. اخبار18.

موارد متعددی وجود داشته است که مردم در رستوران‌ها سفارش داده‌اند و در نهایت با غذای خود غافلگیرکننده‌ای پیش‌بینی نشده‌اند. در دنیای ناهار خوری، گاهی اوقات ممکن است اتفاقات غیرمنتظره ای رخ دهد که مشتریان را شگفت زده یا حتی از آنچه در هنگام سرو غذا با آنها مواجه می شوند، شگفت زده می کند. یکی از این رویدادهای اخیر در ژاپن اتفاق افتاد، جایی که یک مشتری در حین امتحان آخرین پیشنهاد از یک رستوران نودل، تجربه ای غیرعادی داشت. در طی یک سفر کاری به استان ناکازاکی، یک مشتری که در توییتر با نام Kaito شناخته می شود، تصمیم گرفت از یک فروشگاه Marugame Seimen واقع در شهر ایشایا بازدید کند. او یک فنجان شیک اودون، یک غذای نودل با گوشت چرخ کرده در سس کنجد چیلی، از فروشگاه زنجیره ای محبوب نودل سفارش داد.

پس از مصرف بیشتر غذا، کایتو متوجه چیزی غیرمنتظره در آبگوشت باقیمانده اش شد، یک قورباغه زنده. او که از این کشف شگفت زده شده بود، ویدیویی را در توییتر به اشتراک گذاشت که نشان می داد قورباغه در آبگوشتی که در انتهای فنجان اودون قرار دارد حرکت می کند. او با استفاده از چاپستیک قورباغه را با دقت بالا آورد تا نشان دهد که هنوز زنده است و نفس می کشد. این حادثه توجه را به خود جلب کرد زیرا یک افزودنی غیرعادی و غافلگیرکننده در وعده غذایی او بود.

کایتو در توضیح توییت خود که به زبان ژاپنی نوشته شده است، هشداری به هم‌سفران خود کرده و به آن‌ها توصیه می‌کند هنگام مصرف غذا از همان فروشگاه مراقب باشند. وی همچنین خاطرنشان کرد که این رستوران در آن روز به مدت سه ساعت به طور موقت تعطیل بود اما در عصر فعالیت خود را از سر گرفت و همچنان به ارائه همان موارد در منو ادامه داد.

می‌توانید ویدیوی قورباغه زنده‌ای که در جام حذفی Udon پیدا شده است را در اینجا تماشا کنید:

Marugame، یک زنجیره شناخته شده udon با بیش از 1000 مکان در ژاپن و بین المللی، گزارش شده است که این حادثه را تایید کرده و از مشتریان خود به دلیل نگرانی و ناراحتی ایجاد شده عذرخواهی کرده است. طبق بیانیه Marugame، مقامات بهداشت عمومی محلی تشخیص داده‌اند که قورباغه احتمالاً سهواً در مواد تشکیل دهنده در طی فرآوری سبزیجات در یک کارخانه گنجانده شده است. به عنوان یک اقدام احتیاطی، این شرکت به طور موقت فروش اقلام منو حاوی سبزیجات خام، از جمله فنجان Shake Udon را به مدت سه روز تا پنجشنبه گذشته متوقف کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام