مزایای ارتودنسی دندان ها افراد بزرگسال

مزایای ارتودنسی دندان ها افراد بزرگسال

ما دریافتیم که بسیاری از بیماران ما که سالمند یا سالمند هستند ، با درمان ارتودنسی راحت تر زندگی می کنند. این به این دلیل است که افراد جوان و میانسال معمولاً بسیار شلوغ تر هستند. خواسته های چیزهایی مانند مدرسه ، کار یا تربیت فرزندان می تواند کاملاً طاقت فرسا باشد. افراد ممکن است در به خاطر سپردن نوبت ارتودنسی یا مسواک زدن بعد از ناهار دچار مشکل شوند.

 

این عادات اگرچه ساده به نظر می رسند ، اما در صورت عدم تنظیم نیازهای بستن براکت ، می توانند باعث تأخیر در درمان ارتودنسی شوند. بسیاری از سالمندان این محدودیت های زمانی را ندارند زیرا در حرفه خود پیشرفت کرده یا بازنشسته شده اند. این اجازه می دهد تا سطح بیشتری از تمرکز بر روی درمان به طور کلی قرار گیرد که می تواند پیشرفت هموار را حفظ کند.

 

علاوه بر این ، بزرگسالان در هر سنی در مورد درمان های ارتودنسی گزینه های بیشتری نسبت به کودکان دارند. در مورد کودک ، ما معمولاً استفاده از بریس های فلزی سنتی را به دلیل دوام و انعطاف پذیری آنها توصیه می کنیم. بزرگسالان مسئولیت بیشتری دارند و می توانند از راه حل های مختلف برای صاف کردن دندان ها استفاده کنند. به عنوان مثال ، ترازهای روشن گزینه ای برای بزرگسالان است که در دسترس کودکان نیست.

 

گزینه های صاف کردن دندان برای سالمندان و افراد مسن

 

ما انواع درمان های ارتودنسی را ارائه می دهیم و توصیه هایی که می کنیم بر اساس موقعیت دندان ها و فک امروز ، میزان حرکت آنها و اهداف و نگرانی های مربوط به شیوه زندگی بیماران است. از آنجا که پیشنهادات ما جامع است ، پیشنهاد می کنیم زمان مشاوره را تعیین کنید.

 

در طول مشاوره ، می توانیم توصیه ای را ارائه دهیم که مخصوص نیازهای شما باشد. در عین حال ، مهم است بدانید که بزرگسالان هنگام صاف کردن دندان گزینه های متعددی دارند. این شامل:

 

بریس های سرامیکی

 

بریس های سرامیکی طوری طراحی شده اند که با ساختار دندان ترکیب شوند زیرا هم براکت ها و هم سیم های بین آنها به رنگ دندان است. آنها مانند براکت های فلزی عمل می کنند زیرا براکتی روی هر دندان محکم شده و سپس سیم بین آنها پیچ می شود.

 

آنها معمولاً حدود دو سال پوشیده می شوند و اگر تمیز نگه داشته شوند ، در کل این فرآیند محتاطانه باقی می مانند. در واقع ، دیدن آنها از راه دور دشوار است.

 

تراز کننده های روشن

 

برای روشی نامرئی برای صاف کردن دندان ها ، ترازهای روشن بهتر است. تراز کننده ها یک پلاستیک شفاف هستند که دندان ها را به طور کامل احاطه کرده و با اعمال فشار ، دندان ها را در موقعیت خود قرار می دهند.

 

بریس های فلزی

 

این محلول کلاسیک هنوز هم برای صاف کردن دندان ها محبوب و موثر است.

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

متخصص ارتودنسی اصفهان