مسافر خطوط هوایی استرالیا 5.5 کیلوگرم لباس می پوشد تا از هزینه بار اضافی در فرودگاه جلوگیری کند، بدانید بعد چه اتفاقی افتاد

زن استرالیایی 5.5 کیلوگرم لباس می پوشد تا از پرداخت چمدان در فرودگاه جلوگیری کند.  این چیزی است که بعد اتفاق افتاد

یکی از مسافران خطوط هوایی اخیراً برای اجتناب از پرداخت هزینه برای بار اضافی، دست به اقدامات افراطی زده است – او بسیاری از لباس هایی را که بسته بندی کرده بود می پوشید تا وزن چمدان خود را کاهش دهد. تصویر بازنمایی

همه ما از هزینه هایی که با چمدان های اضافی در فرودگاه ها وارد می شود آگاه هستیم. در حالی که هر فرودگاه دارای محدودیت خاصی در میزان باری است که مسافران می توانند در پروازها حمل کنند، بیش از وزن تعیین شده توسط مقامات می تواند منجر به پرداخت هزینه های اضافی برای مسافران شود. در این مورد، بسیاری از مسافران اغلب ترفندها و تاکتیک‌های مختلفی را امتحان می‌کنند تا از چنین هزینه‌هایی اجتناب کنند و بارهای اضافی را به شیوه‌ای راحت حمل کنند. در یکی از این اتفاقات که اخیراً بر سر زبان ها افتاد، یک مسافر زن هواپیمایی برای کاهش وزن چمدان خود تا حد امکان لباس پوشید. با این حال، هک سفر او جواب نداد و در نهایت توسط شرکت هواپیمایی جریمه شد.

بر اساس گزارشی که توسط نیویورک پست، این زن که آدریانا اوکامپو 19 ساله است، پس از گذراندن تعطیلات با دوستانش، با هواپیمای جت استار از ملبورن به سمت خانه اش در آدلاید استرالیا در حال سفر بود. او در فرودگاه متوجه شد که چمدان‌های دستی‌اش بیش از حداکثر وزن هفت کیلوگرم است و اکنون باید برای وزن اضافی هزینه‌های اضافی بپردازد. پس از آن بود که او تمام لباس های اضافی (با وزن حدود 5.5 کیلوگرم) را پوشید تا وزن چمدان را کاهش دهد. دوستش هم همین کار را کرد چون چمدانش هم بیش از حد مجاز بود. زن جوان در همین رابطه گفت که در حین کشیدن شیرین کاری شبیه یک خرس به نظر می رسد.

تنها راهی که می‌توانستیم وزن کیف‌هایمان را کم کنیم این بود که آن را روی خودمان بگذاریم، بنابراین شروع کردیم به پوشیدن کت‌ها و کت‌هایمان. شلوار گشاد هم پوشیده بودم و تی شرت ها و آیپدم را در آنها پر می کردم. من حدوداً شش لایه را پوشیده بودم و چیزهایی در جیبم داشتم.

مقالات مرتبط

بنگالورو

مردی از بنگلور برای تسلا خود شماره ثبت الهام گرفته از BMTC دریافت می کند. اینجا چرا

بنگالورو

دل نشین! ویدیوی ویروسی مردی را نشان می‌دهد که پدرش را در اولین پرواز خود می‌برد

او سپس گفت که از آنجایی که چمدان هنوز بیش از 1 کیلوگرم بیش از حد مجاز است، شرکت هواپیمایی از آنها خواسته جریمه 65 دلاری را بپردازند. آنها همچنین مجبور بودند در طول سفر تمام لباس های اضافی را در هواپیما بپوشند.

قابل ذکر است که این اولین بار نیست که چنین حادثه ای رخ می دهد. پیش از این، یک مسافر هواپیمایی فیلیپینی با لباسی حدود 2.5 کیلوگرم دیده شده بود تا وزن کیف خود را کاهش دهد. او همچنین ویدئویی از این حادثه را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام