مسنجر تلگرام چندین پیام پین شده ، مکان زنده و سایر ویژگی های جدید دریافت می کند

برنامه پیام رسان فوری تلگرام ویژگی های جدیدی مانند پیام های چند پین شده ، موقعیت مکانی زنده 2.0 و گزینه اشتراک گذاری آسان لیست پخش موسیقی را معرفی کرده است. ویژگی جدید Channel Post Stats برای دارندگان و سرپرستان کانال برای بررسی عملکرد پیام خاص به اشتراک گذاشته شده وجود دارد. همچنین ، مجموعه جدیدی از برچسب ها و انیمیشن های هالووین در Android در دسترس کاربران قرار گرفت.
سرپرستان کانال و گروه اکنون می توانند چندین پیام را همزمان برای مخاطبان خود پین کنند. ویژگی پیام های پین شده چندگانه به یک عضو امکان می دهد تا روی پیام های مختلف پین شده ضربه زده و به آنها تغییر وضعیت دهد. اکنون برای جلب توجه اعضا به ارتباطات مهم نیازی به اتصال یک پیام طولانی نیست زیرا مدیران می توانند آن را به چندین نسخه کوچکتر تقسیم کنند.
تلگرام علاوه بر Groups and Channels ، این ویژگی را برای گپ یک به یک نیز فعال کرده است. یک دکمه در گوشه سمت راست بالای بخش گپ وجود دارد ، کاربران می توانند برای دیدن همه پیام های پین شده با هم در یک صفحه جداگانه کلیک کنند.
با ویژگی Live Location 2.0 ، هر زمان که شخصی که مکان زندگی خود را با کاربر مربوطه به اشتراک گذاشته است ، به هشدار با اعلان می رسد. این یادآوری را می توان متناسب با فاصله تنظیم کرد ، به عنوان مثال 0.5 کیلومتر ، 1 کیلومتر و غیره. نسخه جدید جهت حرکت کاربران را با یک پیکان اشاره دار نشان می دهد.
Channel Post Stats یکی دیگر از ویژگی های جدید مدیران کانال ها به ویژه در کانال های بزرگتر است. با استفاده از این ، سرپرستان می توانند عملکرد پیام های خاص به اشتراک گذاشته شده را از نظر بازدید و تعداد دفعات ارسال به کانال های دیگر کنترل کنند. علاوه بر این،