مشاوران علمی جو بایدن برای ملاقات با شرکت های واکسن سازی در حالی که دونالد ترامپ تعویق در انتخابات ریاست جمهوری را به تأخیر می اندازد

دکتر آنتونی فاوچی ، کارشناس ارشد بیماری های عفونی دولت ، گفت: واگذاری تأخیر به دولت بعدی به ویژه در یک بحران بهداشت عمومی مشکل ساز است.

مشاوران علمی جو بایدن برای ملاقات با شرکت های واکسن سازی در حالی که دونالد ترامپ کار واگذاری ریاست جمهوری را به تأخیر می اندازد

رئیس جمهور منتخب جو بایدن. AP

واشنگتن: مشاوران علمی جو بایدن در روزهای آینده با سازندگان واکسن ملاقات می کنند زیرا انتقال ریاست جمهوری متوقف است به دلیل امتناع رئیس جمهور دونالد ترامپ از تصدیق باخت در انتخابات

ارشد متخصص بیماری های عفونی دولت گفت که این انتقال با تأخیر به دولت بعدی به ویژه در هنگام بحران بهداشت عمومی مشکل ساز است.

دکتر آنتونی فاوچی ، رئیس انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی که طی 36 سال خدمت دولتی دوران ریاست جمهوری بسیاری را پشت سر گذاشته است ، گفت: “بهتر است اگر بتوانیم با آنها کار کنیم.” او این فرایند را به دونده هایی تشبیه کرد که در یک مسابقه رله از باتوم عبور می کنند. وی گفت: “شما نمی خواهید متوقف شوید.”

ارتباط رئیس جمهور منتخب با تولیدکنندگان واکسن به این ترتیب است ویروس کرونا بیماری همه گیر در ایالات متحده شاید خطرناکترین مرحله خود باشد.

طبق داده های دانشگاه جان هاپکینز ، میانگین هفت روزه هفتگی در مورد موارد جدید روزانه 145400 در روز شنبه بود. این بدان معناست که ایالات متحده هفتهانه حدود 1 میلیون مورد جدید اضافه می کند و مرگ و میرها به طور متوسط ​​820 نفر در روز است که فقط در دو هفته 33 درصد افزایش دارد.

ران کلین ، رئیس دفتر بایدن ، به نقل از Pfizer و سایر شرکت های دارویی ، گفت: “ما قصد داریم این مشاوره ها را در این هفته آغاز کنیم.”

اعلامیه Pfizer مبنی بر اینكه واكسن آن 90 درصد موثر است و هفته گذشته بازارهای مالی برداشته شده است و بسیاری از مردم جهان امیدوار است كه پایان بیماری همه گیر فرا برسد.

در سراسر کشور ، بیمارستان ها گزارش می دهند که پزشکان و پرستاران برای مقابله با افزایش تعداد بیماران بستری شده اند کووید -19 بیمارانی که نیاز به مراقبت ویژه دارند. در برخی از جوامع ، بیمارستانها محدودیت روشهای انتخابی را به منظور صرفه جویی در منابع آغاز کرده اند.

فاوسی تأكید كرد: اینكه وقتی اولین دوزهای واكسن برای گروه های پرخطر در دسترس قرار می گیرد ، به احتمال زیاد در ماه آینده ، مانند چرخشی برای بازگشت به زندگی عادی نخواهد بود.

وی گفت: آمریکایی ها باید اقدامات پیشگیرانه مانند ماسک زدن ، رعایت فاصله اجتماعی و شستن مرتب دستان خود را به خوبی در سال آینده ادامه دهند.

فاوسی گفت: “همه نسبت به آنچه ما” خستگی کوویید “می نامیم حساس هستند. “اما ما باید آنجا را معلق کنیم. ما باید با هم آویزان شویم … زیرا می توانیم کاری کنیم که آن را برگرداند. “

فاوسی مورد شکایت مکرر ترامپ قرار گرفته و طرفداران رئیس جمهور خواستار برکناری وی شده اند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.